Felicitatiedraad Farmerama 7 jaar

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ayovne

    ayovne Forumbeginner

    Als nieuweling wil ik jullie Van Harte Feliciteren
     
    Shevana vindt dit leuk.
  2. Shevana

    Shevana Forumleerling

    Hartelijk gefeliciteerd met het 7 jarige bestaan! :inlove:

    [​IMG]
     
  3. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Ik heb het spel op aanraden van mijn dochter gespeeld. Zij is al jaren gestopt en ik ga alsmaar door. Al 7 jaar! Elke dag speel ik en ik vind het nog steeds leuk! Bedankt voor de leuke events en dat alles zo lekker klopt allemaal! Het is een heel werk voor jullie. En als er iets is, het support geeft meteen antwoord! Super! Ga zo door! Dan doe ik het ook!! Lieve groeten, Paulien64.
     
  4. Marjan61

    Marjan61 Forumleerling

    Zaaien oogsten en met :oops:buren samenwerken. Wij hebben :inlove:er veel plezier aan. Provinciat;) met de 7 jaar. Hopelijk mogen er nog veel volgen.
     
  5. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    [​IMG] Van harte gefeliciteerd met het 7 jarig jubileum, riekje111 :)
     
  6. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Proficiaat aan de makers van farmerama, om ons 7 jaar lang te laten genieten van dit uiterst leuke spel, dat soms wel nachtelijke oogsten teweeg brengt xD
    Tevens dank aan de moderatoren, die het spel steeds in goede banen leiden......;) want ook zij maken deel uit van farmerama..
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.