feestschaap

Discussie in 'Help archief' gestart door -Dobbertje-, 5 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Ik heb veel feestelijke schaapstallen, maar zet ze nu weer eens een keer neer en zie dat de stal veranderd is in zo'n classic stal, met goudhekje en sterretje.
    Is dit veranderd ? jammer vind het nw uiterlijk niet mooi.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik weet niet zeker meer of dat goudrandje er wel of niet was. De feestmutsjes en ballonnen zijn er nog, maar ik geloof dat die laatste inderdaad wel kleiner zijn gemaakt.

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

[​IMG] zo was hij volgens farmeramafans

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, zo kan ik me hem ook herinneren. Mag van mij terugkomen.

5. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik heb even een schermafbeeldinkje gemaakt hoe die nu is. Het schaap zit normaliter niet bovenop de taart maar de animaties staan bij mij aan. Behalve het gouden randje en de ster is er niks aan veranderd. Het viel mij pas op na het lezen van deze topic. Ik zou zeggen kijk en zoek de verschillen :D misschien kunnen de modjes eens vragen bij BP of de oude stal weer terugkomt die zonder gouden randje dus

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.