Feestje verknallen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 20 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

2. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Kijk, da's een beter bericht dan hoe het straks eruit zag. Dat was wel heeeeeel mysterieus. . .
    Beetje klein dat bovenste plaatje.
    Lekker (ver)knallen met oud en nieuw.

3. jolars

jolars Gevorderde

off topic: geweldige banner Sifaka!

Laatste bewerkt: 20 December 2015
    beereekhoorn, Sintra98 en .babouska. vinden dit leuk.
  4. Hetty1

Hetty1 Junior expert

oo leuk een oud en nieuw event :p ben benieuwd

daisy17858 en Sintra98 vinden dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Lekker champagne. Lust ik wel. Ben benieuwd hoe het event eruit ziet

6. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Kom maar op met die geruchten...

7. .babouska.

.babouska. Forum-baron

8. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ohhh vuurwerk:inlove:

daisy17858 en mmgorter vinden dit leuk.
  9. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Dankjewel! Maar ga nu toch m'n kerstbanner erop zetten. Ik loop een paar events achter.

robbiefarmer vindt dit leuk.
  10. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Die banner heb je ooit aan mijn vrouw gegeven.

11. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

het lijkt wel of we weer het vuurwerk krijgen van vorig jaar of van een van voorgaande
    jaren.

12. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Champagne en vuurwerk, lijkt mij bijna Oud en Nieuw.
    Dan maar eerst vuurwerk afsteken en daarna de champagne.
    Zag een sieritem met een schaap dat vuurwerk afsteekt. :inlove:

Mis alleen nog de oliebollen en appelflapjes :inlove: in het geruchtendraadje. xD Misschien moeten we wel veel appels schillen, meel verbouwen en alles in de molen husselen en dan pan op een vuurpijl en weg is de oliebol. xD Wordt het wel een gek en komisch event.
    Is maar goed dat ik niet bij BP werk. :oops: Iemand nog ideetjes voor het event? Ben gek op raden en speculeren. xD

sproetje06, bobobear, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Zou een leuke verhaallijn kunnen worden Schaapje;)

OkkieTrooy en Borkie vinden dit leuk.
  14. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Meestal heb ik niet zo'n probleem met het verzinnen van verhaaltjes, maar het lijkt wel of de verhalenvijver opgedroogd is.
    Kom niet verder dan dat we kurken moeten maken om de champagneflessen weer te sluiten. Maar waarom je die flessen weer zou willen sluiten? Geen idee.......

Iets met vadertje tijd? De flessen die hij heeft om het einde van het jaar aan te geven zijn te vroeg open gegaan om het nieuwe jaar te kunnen inluiden. Dus moeten er nieuwe kurken komen gemaakt van de kurkeik.
    Wat magertjes zo. Kan iemand dit aanvullen? Iets met een klok? Maar hoe dan? Misschien een wedstrijdje kurken schieten

O wacht ik krijg wat hersengolven:
    - We moeten met zijn allen een Nieuwjaars duik gaan doen. Maar toen, moeten we van alles doen. Een zwempak maken van katoen en wol, er moeten snorkels komen, een picknickdeken voor de toeschouwers, cocktails voor de toeschouwers, een handdoek van katoen
    - Variant hierop: Er wordt een Nieuwjaar bal gehouden. Nodig daarvoor is feestelijke kleding en die maak je dan van katoen en wol, uieraard zijn er sieraden nodig, met glanspoeder worden de schoenen feest=klaar gemaakt met glanspoeder, het glanspoeder wordt ook gebruikt voor de make-up van de dames en voor het opleuken van de dassen en strikken van de heren. Uiteraard cocktails, en bloemen voor de versiering

Dropitem is dan een klosje garen.

sanne22334, Borkie, Carlijn99 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.