Feedback over het spel

Discussie in 'Overig archief' gestart door LandOfFladdertjes, 5 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede actie hoor, ook ik heb de wolkenrij aangeschaft voor een goed doel zo als dit wil ik dat graag doen....mooi dat ook al het ingezamelde geld naar Nepal gaat.
    super actie dus!!!

Cornelly52 en tootje vinden dit leuk.
  2. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Hier ook de wolkenrij aangeschaft.

popje4 en tootje vinden dit leuk.
  3. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

ik ga hem morgen kopen

popje4 vindt dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb de wolken rij voor Nepal ook aangeschaft.
    vind het jammer dat je de items niet extra los kan aanschaffen nu heb ik die dus alleen in de wolken rij.
    Had ook graag dat deze items konden worden aangeschaft als item voor op de siertuin of schat eiland

Cornelly52 vindt dit leuk.
  5. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

o_Ok ik heb de wolkenrij aangeschaft, mooie actie van BP.

Daarnaast nog even wat andere feedback voor het spel van dingen waar ik tegenaan loop tijdens het spelen.
    1. Ik zou het handig vinden om bij de markt ook een zoekfunctie te krijgen. Soms veel aan het bladeren om het juiste artikel te vinden.
    In de schuur, de molen en de winkels zijn deze functies al, waarom op de markt niet?

2. Wat ik ook bijzonder raar vind is dat je bij de spa een aloë-moringa-masker kunt gebruiken voor extra spa punten, maar je moet dit recept eerst vrijspelen met de quest "make-up-party". Hiervoor heb je Gember en Moringa zaad nodig, die vrij ver in de tempel pas te krijgen zijn. Wanneer ik het recept in die quest heb vrijgespeeld zal ik waarschijnlijk ook al in level 5 van de spa zitten en heb ik er dus niets meer aan. Het lijkt mij dan ook handiger dit recept eerder beschikbaar te maken, zodat je tenminste nog iets hebt aan dat recept.

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. -wasbeer70-

-wasbeer70- Forumkenner

Ik heb net de kalender ontdekt op het forum. Ik kom niet zovaak op het forum, meestal voor FAQ en de eventkalender die ik altijd weer moet zoeken... Ik weet niet of de kalender er al lang is, maar joepie, dit is handig! :)

Sintra98, -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Terwijl er heel vaak door de mods naar wordt verwezen. Met name vanwege het probleem dat O.A's onzichtbaar worden geplaatst. Als je in de kalender kijkt, zie je welke OA er moet zijn. Maar het is dus geen vervanging van de eventkalender. In de kalender bovenaan staat alles wat aangekondigd is, in de eventkalender staat wat er aan het eind van de ene maand voor de volgende maand wordt verwacht aan events.

-wasbeer70- en dutchboy vinden dit leuk.
  8. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Mooi gebaar van BP voor de spelers van een land dat op dit moment moeilijke tijden doormaakt. Fijn dat er aan ons gedacht wordt. :)

Sintra98 en dutchboy vinden dit leuk.
  9. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik vond de opzet van het event visje tik leuk gedaan, de uitwerking ervan vind ik belabberd. Het lijkt erop de ze bij BP dezelfde fout hebben gemaakt als bij het verjaardagsevent. Eerst de wolkenrij laten winnen en dan pas de items. Ik heb destijds ook geroepen dat het beter is omdat het andersom te doen. Eerst de items en dan pas de wolkenrij. Veel spelers, waaronder ook ik, missen 1 of meerdere items. o_Ok de spelers die er geld in hebben gestopt. Het lijkt er dan ook op dat het de opzet van dit event is om alleen op die manier aan de items te komen. Is natuurlijk niet zo, zijn ook spelers die zonder iets gekocht te hebben de items wel wisten te bemachtigen. Maar waarom de ene speler met veel dubbele items en veel spelers niets tot bijna niets. Okay iik heb er 2. Maar ik heb ook gelezen dat er spelers zijn die helemaal geen item hebben. Beetje jammer. Vind dit een gemiste kans van BP

10. Lieve

Lieve Halfgod

na 15 vraag dinsdagen en ongelooflijk veel repliek op vorige gelijkaardig event doen ze toch gewoon terug hetzelfde
    het is zoals het spreekwoord zegt "veel beloven en weinig geven doen alle zotte in vrede leven"
    en wie is de grootste zot? juist, wij die ons lieten vangen gelijk de visjes

Sintra98, dutchboy en tinus138 vinden dit leuk.
  11. Yzaura

Yzaura Forum freak

• Dubbele postings zijn niet toegestaan. Gebruik de "bewerk" knop op iets toe te voegen
    Leuk in Farmerama:
    - Level omhoog gaan! Lukt gelukkig nog regelmatig in Bahamerama.
    - Handelen op de markt
    - Events en questen afmaken
    - Dieren fokken (duurt alleen heel lang voordat je weer verder kunt omdat het lang duurt om supervoer te produceren)

Functionaliteit in Farmerama die ik totaal niet gebruik is:
    - De stickers! Ja, ik weet dat je ze kunt "opplakken" in het "album" maar ik gebruik die functie niet: geen interesse.
    - De oude stripevents. De prijzen maken het niet aantrekkelijk om producten in te leveren. Het zou een stuk aantrekkelijker worden als je sterretjes erbij kreeg en als het mogelijk zou zijn om alsnog de sier-items compleet te krijgen die je bij een eerder event niet bij elkaar had gekregen. Bij de ruilevent worden er voor deze sieritems zaken gevraagd die ik met geen mogelijkheid kan leveren.
    - De broeikas. Ik heb ooit de roos veredeld zodat ik die binnen 8 uur kan kweken als ik de event-planten al klaar heb. Dat is juist een handige tijd (1 nacht of 1 werkdag). Overige planten ben ik nooit aan begonnen omdat je er zoveel van moet investeren om een paar procent sneller te kunnen produceren, dat ik het de moeite niet waard vond om die hoeveelheden te investeren voor zo'n kleine tijdwinst. Als je sneller van veredeling zou kunnen wissen en als er een veredeling zou komen die van een lange groeiduur 8 uur zou maken, zou ik onmiddellijk weer gaan veredelen!!!
    - wapen ontwerpen: 1x gedaan.
    - Kuikenschool: was een leuke functionaliteit en ik weet dat dit weer in de pijplijn zit om terug te komen, dus ik oefen mijn geduld :)
    - Ara Croft, Britney Spier en Justin Biever in de bestellingenkamer. De rest houd ik op level 5 en daar wil ik best wat voor kopen als ik de producten niet heb. Maar bij deze twee staat de beloning in EP mijns inziens het minste in verhouding tot wat je moet inleveren. Heel jammer dat er sinds kort ook productie artikelen worden gevraagd bij Lord Hamelteen: dat maakt de bestellingen bij hem ook minder haalbaar. Ik lever eigenlijk steeds minder in bij de bestellingenkamer omdat de EP die je krijgt maar weinig is in verhouding tot de hoeveelheid producten die je moet inleveren. Vaak is het ook niet mogelijk om op tijd iets nog te verbouwen wat je niet op voorraad hebt.
    - de alchemist. Ik heb hem vrijgespeeld maar gebruik hem niet omdat dit weinig oplevert. De overige ambachten gebruik ik om de buffs te kunnen gebruiken. Ik produceer er weinig.
    - de voeding produceren voor de kiwi. Ik heb inmiddels 4 stallen (hoera!!!!) maar kan binnen nu en een aantal maanden (misschien wel jaren!) onmogelijk de twee levels stijgen die ik nodig heb om de ingrediënten van het voer zelf te kunnen verbouwen... Ik speel dagelijks maar ik moet nog bijna 3 miljoen EP verzamelen voor de volgende level (ben zowaar ver over de helft), maar dan moet ik nóg een level...
    - de tak van de boom der wijsheid die je extra cadeaus laat sturen aan buren. Doe niet veel met buren.

Helemaal mee eens! Vaak zit je tijden te klikken voordat je bij het juiste artikel bent aangekomen op de markt. Als je doorklikt vanuit de bestellingenkamer opent hij wel automatisch in het juiste menu maar niet bij het juiste artikel. Dat zou ook fijn zijn als toevoeging.

Laatst bewerkt door moderator: 28 Augustus 2015
    owl., dutchboy en Sintra98 vinden dit leuk.