Terugkoppeling Feedback kleine wijziging dagelijkse login bonus

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 17 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

Wat heeft jouw voorkeur als mogelijk DLB-cadeau level 70-100

Enquête gesloten op 21 Maart 2016.
  1. 1 ster (70-89) of 5 parfum (90-100)

151 stem(men)
    71,2%
  2. 1 gereedschapskist XL

61 stem(men)
    28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik vind het nog steeds jammer dat je bij dagelijks inloggen de knechten niet kunt winnen. Op de andere accounts sla ik altijd express een dag over zodat ik wel weer kans maak op knechten. Een heel enkele keer krijg ik in dag 2 tot 5 2x knechten, maar na 2x de cyclus door te lopen krijg ik bijna altijd wel knechten. Dat is dan ook de enige keer dat ik daar siertuin en wolkenrijen doe.

Dus als we het hebben over veranderingen, zou ik de knechten wel graag toegevoegd zijn in het lijstje van dagelijkse mogelijkheden, of gegarandeerd vanaf level 91 bij het level up gaan. En of dat dan 1, 2, 4 of 6 uur is maakt me niet zoveel uit. Maar bij level 8-14 is het 6 uur, en dat vind ik de mooiste prijs bij Bommel waar je dus helemaal geen kans op maakt als dagelijkse speler.

miex84 vindt dit leuk.
  2. katbla

katbla Forum freak

ik heb vandaag ook de gereedschapskist gekregen, bij elkaar opgeteld 2500 stuks...:music:....het was een hele zware doos....:p

miex84, knoepertje, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. richardjb1963

richardjb1963 Forumleerling

Het liefst gereedschap daar heb je wat aan.
    Zeker als je drie parfum bomen heeft en elke dag erop klikt dan heb je zo gauw genoeg parfum staan dat je het bijna niet meer op kan maken...

Grt Richard

miex84 vindt dit leuk.
  4. Frankie1231945

Frankie1231945 Forumbeginner

• 2 posten samengevoegd. Gebruik "Bewerken" als je iets aan je post wilt toevoegen.
    veel leden hebben al erg veel gereedschap, een ster of parfum is altijd welkom, gereedschap is iets minder leuk maar af en toe een TG zou nog leuker zijn. Groetjes Frankie

Laatst bewerkt door moderator: 18 Maart 2016
  5. Leo.netten

Leo.netten Teller

Hier ook een super gereedschapskist begreep niet waarom zoveel gereedschap nu dus wel

-Coco1968- vindt dit leuk.
  6. chabo15

chabo15 Gelegenheidsauteur

Ik vind ze beide slecht.
    Als je reeds op deze levels geraakt bent, heb je eigenlijk genoeg van al die dingen.
    Af en toe eens een ster of nog veel liever : een gouden banaan !!
    Of zoals reeds gemeld werd af en toe 1TG.

knoepertje en bepsels vinden dit leuk.
  7. fairie

fairie Commandant van het forum

Het klopt dat je niets hebt gezegd over terugdraaien. Ik heb misschien een verkeerde aanname gedaan maar dacht dat als er heel veel spelers zijn die het teruggedraaid willen hebben dit heel misschien wel op wat voor manier dan ook aangepast zou worden. Het is in het verleden wel een paar keer met andere dingen gebeurd. Ik ga er niet vanuit dat het gebeurd, maar hield alleen rekening met de mogelijkheid van heel misschien. Ik had dit stukje dan ook anders moeten verwoorden. Mijn excuses hiervoor. Van het gereedschap ben ik wel benieuwd naar het antwoord daarop en wat er dan eventueel met de foutieve kistjes gaat gebeuren.

Dat kan je wel zeggen. Ik ben voorlopig uitgeteld. Kan heel moeilijk lopen nu. :cry: Gelukkig kan ik vliegen en hoef ik geen totale rust te houden. ;)

8. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik zit in de categorie 70-89 en alhoewel ik de Boom nog niet vol heb, heb ik toch liever gereedschap om stallen te bouwen... die sterren verdien ik wel met de quests.

miex84 vindt dit leuk.
  9. miex84

miex84 Gevorderde

Ik heb ook liever gereedschap (lvl 88 ), parfum kan je op de markt kopen of uit de boom plukken en sterren haal ik wel uit de quests. Maar zo te lezen zijn de meningen er echt over verdeeld.

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

11. Farmgirlandboy

Farmgirlandboy Gelegenheidsauteur

Ik heb eigenlijk het liefst een gouden banaan, hulptroepen of TG.
    Gezien dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken blijf ik hopen en merk ik wel wat het wordt.

12. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

mag van mij ook iets leuks komen
    leuk dat je gewassen vrij kan spelen, maar je kan er niks mee doen verder, behalve voer voor kiwi maken

13. groepjes

groepjes Forumleerling

ik moet nog genoeg sterren en stallen nog een heleboel bouwen maar asl op merking nu je mistriuze stallen krijg zijn het allemaal stallen die je normaal al krijgt nooit eens een aparte ja,of je moet kopen maar als je onderbewind zit kan je niks uitgeven en loop je vaak er langs bij je opdrachten kan je ze dus ook nooit klaar krijgen

14. [truus]

[truus] Gelegenheidsauteur

gereedschap is al voldoende in het spel liever parfum maar raar dat het achteraf gevraagd word doe je toch normaal vooraf wat we er van vinden dus geef de parfum maar terug

15. Ingrid061052

Ingrid061052 Forumbeginner

Beste boeren-maatjes
    liever 100 parfum - gereedschap kom je al elders tegen
    groetjes
    Ingrid

16. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hallo ,
    Ik vond de parfum ook altijd wel fijn maar gereedshap kan je altijd gebruiken..
    Moet hier wel niet bij maar ik vindt ook als je boven de 100 komt er niets bijzonders erbij krijgt en niets meer van gewassen vindt ik erg jammer:oops:-.-

Sintra98 vindt dit leuk.
  17. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Hier heb je als speler op hoog level helemaal niks meer aan: mijn schuur ligt bomvol met gereedschap omdat ik alle werkplaatsen al lang gebouwd heb en er bijna geen nieuwe meer bij komen. Dus gereedschap in overvloed.
    Parfum is voor bijna niks te koop op de markt en er zijn geurbomen in het spel, dus daar is ook een overvloed aan.
    Sterretjes? Ik heb er op dit moment 2356, waar ik ook niet meer vanaf kom ...
    Dus wat is de toegevoegde waarde van deze wijziging voor de hogere levels??

18. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Sorry , vind het ook niet echt super :(.
    Sterretje oké :sleepy:.
    Komen misschien in de boom ooit nog eens andere dingen waarvoor we de sterretjes kunnen gebruiken :).

4 Geurbomen, parfum dus ook niet echt nodig:oops:.

Zout 73.086 --- bloemdraad 60.122 --- geleisuiker 7.519 -- draai je altijd aan het rad xD.

Dan liever een gratis draai en soms een partydraai :D:inlove:.

19. boemer49

boemer49 Oudgediende

voor mij maakt het niet uit ,ik heb van alles wel genoeg ....
    maar ik vind de parfum wel fijn ,hebben we regelmatig nodig[ ook al heb ik 7 bomen ]...
    gereedschap kom er zoveel langs en sterren heb ik nog nooit gezien met inloggen ....

20. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Nee, die sterren heb ik ook nog nooit gezien.... o_O

Dan maar parfum. Voor de hogere levels is een gereedschapskist écht niet nodig.....en voor de verwoede stallenbouwers is er altijd nog de mogelijkheid om aan je buren gereedschap te vragen :music:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.