Feedback Edelweiss vallei

Discussie in 'Feedback over het spel' gestart door joke0987, 3 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Ik denk dat het handig is om een feedback draadje over de Edelweiss vallei even open te laten want zo te lezen zijn nog lang niet alle problemen met de vallei i.r.t. het 'gewone spel' opgelost. Het F5 knopje op mijn laptop is bijna versleten en als ik iets handmatigs doe met stallen of bomen krijg ik een error. En ja, ik heb de instelling gewijzigd naar starten op hoofdakker. Niet dat ie dat doet als ik de vallei verlaat maar toch. Meest irritante is nog dat als je denkt dat alles wel werkt, je oogsten wél klaar zijn maar volgens de timer op de plantjes niet. Tenzij je ververst of, beter nog, helemaal opnieuw inlogt. Wel eerst terug naar de boerderij want in de vallei werkt dat allemaal niet.

    Ik zou ook graag willen weten wat de reden is dat je lang niet alle dieren kunt inleveren bij het maken van materialen. Ik spaar juist libelle en chinchilla omdat ze een hoge waarde hebben. Jammer dat je er dan helemaal niets aan hebt: de waarde in de vallei is blijkbaar willekeurig, de te kiezen dieren ook.

    Het voelt voor mij een beetje als een heel nieuw spelletje wat aan Farmerama geplakt is, er is een relatie maar slechts deels en (voor mij) niet echt een logische. En dan laat ook nog de lijm hier en daar los met als gevolg dat je gewone boerderijen het niet meer goed doen. Jammer!
     
    .Fisherman. en Butsmuts vinden dit leuk.
  2. s.ham

    s.ham Gelegenheidsauteur

    Klopt helemaal hier precies het zelfde.
     
  3. elzerlh

    elzerlh Gelegenheidsauteur

    o_Ok hier problemen, bomen klaar maar kan toch niet oogsten.
     
  4. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    We willen jullie vragen om de feedback vooral in de praatgroep te vermelden, zodat we niet een wildgroei krijgen aan allerlei draadjes over de vallei.
    hieronder de link naar de praatgroep:

    https://board-nl.farmerama.com/threads/praatgroep-edelweiss-vallei.41096/

    Daar lezen de mods mee, de nieuwe zaken die daar worden vermeld worden doorgegeven.
    Daarom hier toch een slotje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.