favorieten tabblad bij questen in de cooperatie

Discussie in 'Overig archief' gestart door bepsels, 4 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bepsels

bepsels Forummeester

Ik zou graag in de coöperatie bij de questen een tabblad zien waar je favorieten questen kunt terug vinden. In de molen kun je voer toevoegen aan het favorieten tabblad. Ik zou het handig vinden als dat in coöperatie ook zou kunnen. Er is al een handige splitsing met fokquesten, maar er zijn zoveel verschillende questen dat ik door de bomen het bos niet meer zie! Als je per quest aan kunt vinken dat je deze onder je favorieten kunt zetten, kun je makkelijke de quest terugvinden waar je op dat moment aan werkt.

Sintra98 en ikky999 vinden dit leuk.
  2. Batsheba

Batsheba Regelmatige auteur

Dat zou heel erg handig zijn.

ikky999, Sintra98 en bepsels vinden dit leuk.
  3. ikky999

ikky999 Gelegenheidsauteur

Scheelt een hoop tijd en schrijfwerk.
    Ik noteer nu veel van het spel op papier en zeker ook over de questen uit de coöperatie.
    Zeker met meerdere accounts zou het handig zijn als dit in het spel zelf zou kunnen, door bijvoorbeeld
    een favorieten tabblad. Dan kan je die makkelijker terugvinden. Ik vind het een goed idee.

Sintra98 en bepsels vinden dit leuk.
  4. MSMathieuS

MSMathieuS Actieve auteur

ook een goed idee maar er zijn zoveel tabbladen

5. Délaja

Délaja Forumbeginner

Dit lijkt mij erg handig want nu zit ik tussen alle opdrachten steeds te zoeken naar welke ik mee bezig ben. Ik ben hier steeds er lang mee bezig en het lijkt me handig als ik dan de opdracten die ik aan het uitvoeren ben bij een blad kan zetten met de favorieten.

bepsels, ikky999 en Sintra98 vinden dit leuk.
  6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hoewel ik nauwelijks meer questen heb openstaan slechts 3 en dan alleen nog het hoogste level van elk
    vind ik dit wel een heel handig idee. Ik stem dus voor Ja

bepsels en ikky999 vinden dit leuk.
  7. Jannies

Jannies Forumleerling

ja dat zou echt handig zijn, ben nu ook dikwijls aan het zoeken naar de queste waar ik iets bijna klaar voor heb

bepsels, ikky999 en Sintra98 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.