Favorieten in cooperatie onderverdelen

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door No-Apologies, 22 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

wellicht een optie (mocht die nog niet eerder afgewezen zijn) om de favorieten in de cooperatie zelf te kunnen onderverdelen in ik zeg maar wat, 3 stuks

bijv. dat ik de volle maan questen die ik graag eerst wil en kan doen in 1 favorieten kan zetten en erbij kan pakken wanneer er volle maan is.
    dat ik bijv in een andere favo alle bomen questen kan zetten die ik kan doen (omdat dit best veel zijn)
    en daarnaast nog een favo voor normaal gebruik.
    dit om wat maar overzicht te houden
    en dan nog de gewone favo waarin

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Volgens mij kun je de questen favoriet maken door het vaantje groen te klikken... Waarom zou je binnen de favorieten nog onderverdeling willen?o_O
    Verder kun je natuurlijk ook het icoontje van Vollemaan aanklikken en dan komen alle quests van Vollemaan naar voren...
    Tip: Kies gewoon per soort quest 1 of 2 favorieten en ga daarmee aan de slag;) anders wil je teveel ineens:music: Ik speel nu ruim 10 jaar en heb ook nog niet alle quests af...xD

Butsmuts vindt dit leuk.
  3. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

hahaha er komen ook altijd veel te veel events zodat je er ook niet echt aan toekomt he :p

maar waarom vraag je??
    nou omdat ik bij voorbeeld 1, de volle maand events een aantal questen groen gemaakt heb als favorieten die belangrijk zijn. geen zin om elke x weer opnieuw die lijst bij te werken wanneer er weer volle maan is dus die blijven staan..

zo heb ik voor het volgende voorbeeld wat gister het geval was de hele cooperatie opnieuw doorgenomen van alle bomen questen waarbij ik er achter kwam dat het er een hele hoop zijn en ik bij heel veel heel makkelijk een stuk of wat questen af kan maken tegen de tijd dat ik weer wat geld verdiend heb.

daarnaast ben ik ook bezig om gewone questen te doen waarbij ik bepaalde (BAHAMARA) planten en beesten nodig ben maar die ben ik een beetje zoek geraakt tussen al die andere questen en ik elke x lang moet zoeken naar welke gewassen ik nou weer moet planten of eventueel kijken of ik er genoeg van heb.

om elke x maar een x aantal questen als favo te maken is natuurlijk iets wat je kan doen maar dit zou niet meer nodig zijn als je binnen je favorieten bijv 3 catagorien zelf kan invullen en bepalen wat je daar in zet..
    het lijkt mij overigens ook geen hele moeilijke aanpassing of 1 waarvan het spel ontzettend traag zal gaan lopen.

;):);)

4. LdVL

LdVL Gelegenheidsauteur

Of gewoon meerdere kleuren vaantjes kunnen maken. Zelf kiezen welke kleur vaan je geeft....
    Dan kan ik ze zelf in categorieën indelen!

Butsmuts vindt dit leuk.