fase o activeren boom der wijsheid

Discussie in 'Help archief' gestart door dikkiedik61, 27 Mei 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dikkiedik61

dikkiedik61 Forumleerling

ik blijf het probleem houden dat k niet verder kom met de boom der wijshied
    ik moet fase 0 activeren maar weet niet hoe help

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Er zit een bepaalde volgorde in de boom en daarna kan je steeds verder uitbreiden en de takken volgen. De plekken waar je nu je sterren kan inleveren heb een donkergeel gekleurde rand, waar je al wat hebt ingeleverd zie je dat de binnenkant groen is (soms gedeeltelijk als er meerdere stappen zijn bij de rune).
    Klik maar eens wat rond op de runes met donkergele randjes en kijk wat je nu daarvan vrij zou willen spelen. Op dit punt zou je bijvoorbeeld een parfumboom of perzikboom vrij kunnen spelen (van wat je vrij kan spelen zit dat wat aan de linkerkant) of het rondje rechtsboven die er voor zorgt dat mest op je gewassen wat sneller werkt (supermest 60% ipv 50% en gewone mest 10% ipv 5%). Ik zou persoonlijk voor die mest gaan want daarboven zit ook een rune die ervoor zorgt dat je mesthoop wat meer mest kan opslaan.

En dan nog een kleine tip, ik had namelijk even gespiekt bij jou hoe je er voor stond, maar als je buren een level omhoog gaan zie je bij je burenlijst een sterretje bij deze buren. Klik die buur aan en klik op het poppetje met de zwarte hoed, dan krijg jij namelijk ook een beetje EP erbij. Niet op het prullenbakje klikken, dan ben je namelijk die buur kwijt.
    Ik zeg het er toch maar bij, want het viel mij op dat je een hele ronde kan doen bij je buren en zonde om de EP te laten liggen :)

Boeretrien1 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.