Farmmunt bij het fokken!

Discussie in 'Help archief' gestart door Angelique.., 16 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelique..

Angelique.. Gelegenheidsauteur

Hallo boeren en boerinnetjes,

Niet om mijn gelijk te komen halen maar ik lees toch goed dat je tijdens het fokken farmmunten ontvangt, er staat niet dat er een kans op is dus begrijp ik hier uit dat als je 30 foks aanzet er dan ook 30 munten van mag ontvangen waar of niet?

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Het volgende stukje staat in de FAQ vermeld voor het fokken met farmmuntjes:

Dit mini-event geeft je de kans om farmmunten te sparen door te fokken.
    Tijdens de looptijd van dit event heb je namelijk een zeer grote kans om een farmmunt te krijgen als je een fokstal oogst. Die kans heb je dan bij iedere fok, ongeacht met welke dier-categorie je fokt en ongeacht de fokfase van het dier.

Het is dus een kans en niet dat je bij elke fok 1 munt krijgt.

3. Angelique..

Dat had ik inderdaad destijds gelezen maar ik zag net de nieuwsbrief en daar staat bij elke fok vandaar dat ik even berichtje hier kwam plaatsen enfin zo gaat het wat langer duren en oké bedankt voor je snelle antwoord

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat stond er niet bij dat je het in de nieuwsbrief zag. Vandaar mijn antwoord. Zelf kijk ik altijd wat er bij de O.A. staat en de event FAQ's. Ik heb gelijk nog even gekeken maar bij mij staat in de nieuwsbrief: Tijdelijk kan iedere fok een farmmunt opleveren. Ik denk dat het maar net is hoe iemand dit interpreteert. Het woordje kan betekent mogelijk. Zelf heb ik nog nooit van iemand gehoord dat er ook daadwerkelijk elke fok een munt uit is gekomen. Bij de vorige keer verschilde het zo'n beetje van 25% tot 30% van het aantal keren fokken, welke uit reacties van spelers waren. Of het dit keer weer op dezelfde kansen is afgesteld weet ik niet.

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

In de nieuwsbrief staat ook dat het kan dat je een munt krijgt:

upload_2017-8-16_18-57-50.png

6. Red_Tulip

Red_Tulip Regelmatige auteur

o_Ok al staat dat daar, dan is het nog steeds misleiding. 100 fokjes kan dan 100 muntjes opleveren volgens die brief. De kans echter dat je bij 100 fokjes 100 muntjes krijgt is 6,5.10 tot de macht -23....dus te verwaarlozen. Je kunt geen 100 muntjes krijgen uit 100 fokjes, dus is die nieuwsbrief niet correct, want je kunt niet uit ieder fokje een muntje krijgen. De berekening is trouwens gebaseerd op 40% muntjes zoals ergens hiervoor beschreven staat.

Angelique.. vindt dit leuk.
  7. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Met iedere fok word hier denk ik bedoeld dat het niet uitmaakt met welk dier je fokt, maar ik heb de brief niet geschreven :)

8. Angelique..

Oké maar het staat er dan wel mooi verkeerd, want bij mij weten is het Nederlands dat het kan en niet dat het een kans op is enfin mijn vraag is in zoverre beantwoord dus en kan het gesloten worden voordat het een discussie van heb ik jou daar gaat worden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.