Farmerama TreinStation

Discussie in 'Overig archief' gestart door noel1234567, 11 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noel1234567

    noel1234567 Forumbeginner

    Beste, Speler

    Zouden jullie het leuk/handig vinden om een TreinStation bij Farmerama te hebben?

    De Functies zijn:
    1. Dieren, Gewassen vervoeren naar een vriend of vriendin, voor een prijs van BD afhankelijk van de hoeveelheid en soort Gewas, Dier.


    2. Waneer er spullen worden verzonden naar vriend of vriendin gaat er 1 cadeaupunt af (Per dag kun je 5 cadeau's sturen, als je een trein stuurt kun je er bijv. nog maar 4 sturen.

    3. Om de 2 uur kun je een trein sturen, na de twee uur komt er weer een nieuwe trein.

    4. Treinen van Andere spelers ontvangen, en terugsturen waneer het niet nodig was.

    5. Éen trein kun je kopen door 2 TG te betalen.

    6. Met een trein kun je als je getrouwt bent, ook op huwelijksreis gaan met een trein, voor 5 TG.


    [​IMG]



    Een fijne dag verder ;)
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het idee is wel grappig. Naar aanleiding van je idee, zie ik ook eigenlijk wel leuke mogelijkheden.

    Zoals het versturen van bomen en stallen en ambachtsprodukten.
    Ambachtsprodukten gaan nu van je gewone cadeaus af, terwijl je dan geen BP-cadeau geeft.
    Je kunt dan de trein aanbieden voor een bedrag in BD, de ontvanger heeft dan nog de keuze of deze wordt geaccepteerd of niet, accepteren is BD afschrijven en bij de verstuurder bijschrijven.
    Vooraf met duifjes afstemmen is dan wel verstandig, maar niet nodig.

    Extra treinen voor 2 TG lijkt me heel acceptabel. De huwelijksreis vraag ik me af wat je ermee wil.
    Om te voorkomen dat het een verkapt ruilevent wordt, kunnen de stallen en bomen beperkt worden tot degene die voor BD te koop zijn.
    Deze kunnen dan bij het ruilevent verwijderd worden, dat levert minder vervuiling op bij de Zeppelin, en met een ruilafspraak kun je dan alsnog via de trein sturen.

    De trein alleen naar buren, en niet naar iedereen die je aan je vriendenlijst toevoegd lijk me ook nog een zinnige beperking.

    Zaken die iedereen gewoon op de markt kan kopen en verkopen via de trein lijkt mij redelijk zinloos.

    De trein is niet nieuw en niet te modern, deze stopt al in de stad tijdens de treinevents met de stallen en bomen.
    De plaats en de techniek om deze na een bepaalde tijd weer te laten stoppen, zijn dus al in het spel aanwezig.
     
    schaapje52, -robijn-, 123Pien en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Leuk idee!
    De toevoegingen van Coco vind ik ook heel zinnig.
    Hier zouden de makers achter de schermen best iets leuks van kunnen maken........;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. noel1234567

    noel1234567 Forumbeginner

    Bedankt Coco, handige toevoegingen en Tips! De Desingers van Farmerama zullen dit op prijs stellen denk ik! :)
     
  5. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    ik vind het ook een heel leuk idee. ik stem voor
     
  6. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Soms kom je best wel eens een leuk idee tegen.
    Dit is er 1 van.
     
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Een geweldig idee ik stem voor.
     
  8. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    ik vind het ook een leuk idee, ik stem voor
     
    -Nigelle- en Sintra98 vinden dit leuk.
  9. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Huwelijksreis zou een tochtje door je farm van je geliefde kunnen zijn ;)
     
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik vind het een uitstekend idee:inlove::inlove:
    Als treinkaartje kan je dan het "Gift Ticket" gebruiken;)
     
    -Nigelle-12 en -Nigelle- vinden dit leuk.
  11. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    het is inderdaad een heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk idee, maar ik denk dat het station niet gelijk beschikbaar moet zijn, pas vanaf level 50 of zo, daarvoor is het niet nuttig genoeg.

    nog een iedeetje: je kan voor twintig TG een vakantie boeken en dan kan je een maand lang een extra soort boederij runnen, bijv een bergboerderij of een onderzeeboerderij of een strandboerderij, met daarbijhorende gewassen en stallen.
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat ligt eraan wat met het treinstation mogelijk zou worden. Juist wanneer mijn voorstel zou worden uitgevoerd dat je op die manieer een wac en een gewone stal kunt versturen, hebben lage levels er baat bij. Wanneer je een diersoort afhebt bij de Ark een volgende speler blij maken met bijv. een koeienstal.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik vind het een super idee. De toevoeging van Coco is voor de beginner erg leuk en iedereen kan de trein gebruiken. Ik vind trouwens de trein een zeer leuk onderdeel, jammer dat die zo weinig komt.
     
  14. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    ja leuk idee, wil soms wel een gewone stal/boom naar een buurtje sturen en dan is het lang wachten op het ruilevent.
    Gewassen en dieren versturen tegen BD, lijkt me ook wel is handig. Bedenking: als BD waarde zoals de winkel is, gaan we er dan gebruik van maken?
    Aan de andere kant moet er vast een beperking van de toegelaten aantallen zijn, anders krijg je wellicht spelers die de trein voor andere doeleinden gaan gebruiken.
     
  15. -Nigelle-

    -Nigelle- Forumleerling

    Dat vind ik ook een goed idee:)
     
    -Nigelle-12, Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  16. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik blijf het ook een geweldig goed idee vinden,

    en met alle toevoegingen wordt het nog geweldiger.
    maar de mogelijkheid om het hele jaar door stallen te versturen naar vrienden maakt het handelsevent wel minder bijzonder
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.