Farmerama op android

Discussie in 'Help archief' gestart door Lindavisser40, 7 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coolcat08

coolcat08 Forumleerling

na een tip Vivaldi geïnstalleerd. het duurt even met opstarten (maar vergeleken met Puffin super snel ) maar daarna super snel.
    Ik heb Puffin eraf gegooid

2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Waarom heb je nog Puffin nodig . Unity heeft geen flash speler nodig . Bij de iphone kun je nu ook rechtstreeks in je browser spelen en ik denk android ook

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

uiteindelijk is Puffin ook gewoon een browser, net als safari (Iphone) of chrome( android) of Vivaldi of Firefox of...
    Wat ik maar wil zeggen, er is verschil tussen het merk telefoon en/of besturingssysteem of de browser die gebruikt om het internet te bereiken. En de ene browser lijkt nu eenmaal sneller te zijn dan de ander

Zo merk ik dat ook op mijn nieuwe telefoon Vivaldi als browser heel veel beter werkt dan Chrome. Heeft vast te maken met wat er allemaal nog meer draait op de achtergrond als je een browser start op je telefoon.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.