Farmerama loopt zeer slecht

Discussie in 'Technische vragen' gestart door hihija, 23 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Vanuit deze hoek nog niet echt iets nieuws, tot op heden kunnen ze het probleem niet vinden. Ze ze zijn er nog wel steeds mee bezig in de hoop te ontdekken wat er voor sommige spelers aan de hand is.

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier loopt t spel goed in google Chrome... in client vandaag nog niet geprobeerd maar de afgelopen dagen liep het daar steeds vast vooral met over schakelen naar BH..

3. hihija

hihija Junior expert

Zo we zijn de 5e dag ingegaan en het blijft kloten.
    Als ik alleen de akkers doe lukt het meestal wel redelijk, maar kom je bij de sierakker, huisdierenveld enz dan loop je vast.
    De wolkenrij dat werkt heel slecht, je moet met hulpjes doen, er ff 1 of meerderen eruit pikken is niet te doen.
    Dus zo loop je duizenden EP mis en gebruik je veel meer producten uit je voorraad.
    Ik weet dat jullie er niets aan kunnen doen, maar het spel begint met te irriteren om dat het zo loopt als het moet en ik kan niet doen wat ik wil.
    En nu volle maan, wat moet ik ermee ???

vozy77 en Butsmuts vinden dit leuk.
  4. anneke70

anneke70 Forumleerling

Probeer te genieten van hetgeen wel kan,en denk ooit komt het wel goed maar niemand weet wanneer:music:

janniekwak vindt dit leuk.
  5. hihija

hihija Junior expert

Zit nu al 7 dagen te wachten op een goed lopend farmerama
    Alles loopt nog steeds vast
    Het is nog steeds hetzelfde, gebeurt er nog wat ?

6. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Hier ook nog steeds het zelfde geklier , draaiende bloemetjes , het laden duurt lang . iets kopen op de markt is een drama , afbeeldingen niet te zien zijn van spullen op de markt en zo kan je door gaan ,

Het zou bp sieren als ze eens een keertje met een terug koppeling zouden komen .

annigjen vindt dit leuk.
  7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Op iPad kom ik er nog steeds niet in. En ga pas rond 11.00 achter Pc, waar ik dan nog wel de velden kan oogsten (met veel geduld) maar mis hierdoor veel tijd…..

8. armand1

armand1 Forumbeginner

ben het eens dat dit niet leuk is om te spelen ben al vele uren van mijn tiktik kwijt en kan op het ogenblik geen enkel spel volledig maken hoop dat er iets vlug kan aan gedaan kan worden anders heeft het geen zin om deze opdrachten te doennormaal doe ik er met de tiktik ongeveer 10 minuten over om alles te doen nu als ik geluk heb ongeveer anderhalf uur in de hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden grtjes armand

9. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ja hier ook feest. Aantal jaar geleden ook: elke keer dat een nieuw event startte ging het mis. Toen gingen er stemmen op om dat eerst op te lossen en niet maar dom doorgaan met elke week 1 of 2 events en de bijkomende problemen. We zullen wel weer een 'vergoeding' krijgen maar of je daar nu echt blij van wordt?

10. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Op een gegeven moment wordt je niet meer blij van een vergoeding. Oplossen is beter. Hier is het ook erg traag. Al meer dan een week. Soms heb ik het idee dat als het ene probleem is opgelost, het volgende probleem weer komt. Maar wie weet, komt er een dag dat alles soepeltjes verloopt. Al heb ik die hoop opgegeven

-matthias1952-, Butsmuts en .Fisherman. vinden dit leuk.
  11. johanna1955

johanna1955 Gelegenheidsauteur

Spel wordt steeds slechter,heel traag en moet steeds dubbelkliken om te oosten.Sieritems die over elkaar gaan,velden die verdwijnen.Speel al heel lang dit spel maar het is momenteel niet leuk meer!

snufthecat vindt dit leuk.
  12. moppeltje

moppeltje Forummeester

idem dito.........kom er wel in maar alles duurt lang.

13. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ik sluit me bij de rest aan .
    bij het vergaren van de wolkenrijen en de velden met sieritems loopt de boel helemaal vast en moet ik zelfs alles herstarten.
    Verder veel draaiende bloemetjes en draaiende regenboogballetjes.

14. SophiaDankbaar

SophiaDankbaar Junior expert

Daar had ik ook al een paar weken last van, het werd steeds erger. ik kreeg steeds de melding dat google chrome niet meer reageerde, dus moest steeds afbreken en opnieuw inloggen.

ik speel via google chrome al sinds 2011 en (nu) in windows 10. ten einde raad heb ik vandaag van browser gewisseld en heb edge geinstalleerd en wat schets mijn verbazing, farmerama loopt als een trein!

mijn volgende stap was toen google chrome verwijderen en opnieuw installeren en zie daar: nu loopt het ook weer als een trein in google chrome! Ra, ra, ra . . . .

waarschijnlijk met een update van windows ergens niet goed gegaan.

15. s.ham

s.ham Gelegenheidsauteur

Ja klopt loopt veel vast bloemetje duurt erg lang voor je weer oogsten kan echt waardeloos. Dit is al weken zo.

16. inox1952

inox1952 Junior expert

Weer al een tijdje dat het spel heel tergend traag opstart,draaiende gele bloemen,soms blokkeert het spel uitloggen en dan weer inloggen werkt soms serieus op de zenuwen begrijp het niet dat zo een grote firma dit niet kan oplossen??zitten er daar dan geen bekwame technici die dit kunnen oplossen dit probleem duurt nu al jaren??kan men dan eens een serieuze uitleg geven hoe dat komt

.Fisherman. vindt dit leuk.
  17. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Maanden... en ja hoor serieuze uitleg heb ik al een paar keer gegeven ook namens Bigpoint uit. Net als dat ik her en der ook al heb uitgelegd dat het onmogelijk is om bij elke hapering een melding te doen dat het spel het niet goed doet. Dat ga ik dus ook niet doen.

Borkie, annigjen, Butsmuts en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

Ik hou het in de gaten met updates over het spel maar zie dagen niks en dacht niemand heeft er meer last van had.
    terwijl ik het nog steeds vervelend vind om steeds maar weer een paar minuten te wachten om een veld te oogsten of te zaaien.

Hoeft hierop niet te reageren, maar meld het nog even dat het nog steeds niet over is.

19. -angel661-

-angel661- Forumleerling

bij mij is het ook nog steeds niet over, vooral met het event gewas is het vervelend
    ook bij het account van mijn man gaat het zo, we hebben alles geprobeerd maar het blijft zo

20. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

Ik heb je berichtje gelezen en ook even met edge geprobeerd en inderdaad dat loopt veel beter;)
    THNX