Farmerama loopt zeer slecht

Discussie in 'Technische vragen' gestart door hihija, 23 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bibi9999999

bibi9999999 Teller

dacht verhuis naar de PC, maar ook hopeloos (wel de velden net kunnen doen) maar nu kom ik er niet meer in blijft op 45% hangen

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hier ook een drama, kom er ook niet in........

3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Zo ben je als bedrijf toch niet meer geloofwaardig. Steeds weer nieuwe problemen, zonder dat de oude worden opgelost. Waar is BP mee bezig? Willen ze Farmerama kapot laten bloeden?

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ben 2 uur bezig geweest om de sleutel van het slot, van de Roze Hof voordeur te krijgen :wuerg:

Eenmaal binnen, weigerde het toch al schaarse personeel aan de slag te gaan:eek: moest Hofje nog alles met hand gaan zitten doen.o_O

Nah laat dan maar weer enzo enzo :wuerg:

annigjen vindt dit leuk.
  5. thea1963

thea1963 Forum freak

Ze hebben / hadden bij BP weer last van ddos aanvallen :eek::cry: , als het goed is zijn de problemen voor nu weer even opgelost

https://board-en.farmerama.com/threads/farmerama-is-down.45194/#post-296375

6. annigjen

Maar niets op het Nederlandse . Ik snap dat ze niet continu aanwezig kunnen zijn. Zee doen het allemaal vrijwillig. En ze doen het echt fantastische. Maar een reactie zou wel welkom zijn

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Misschien was er even niemand aanwezig. Ik kom ook net weer binnen lopen. Als we er zijn proberen we te reageren als we de info hebben

annigjen en farro vinden dit leuk.
  8. hihija

hihija Junior expert

Zijn die aanvallen dan nog steeds bezig ?
    Want hier is het spel nog steeds onbespeelbaar.
    na 5 akker zit ik vast en kan niets meer

9. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

het is nog steeds traag draaiende bloemen je moet wel engelen geduld hebben .

10. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

008:43-->draaiende bloemen die bevriezen, ik snap dat de winter in aantocht is , maar dit is wel weer gortig.

11. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Pfff nou dit event ga ik echt niet halen. Kom er weer niet in

12. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

Bij mij loopt Client veel vast en op de browser gaat het nog wat maar loopt ook niet soepel en heb er al dagen last van. maar ben niet de enige lees ik o_O. Nou hopen dat het gauw opgelost word:music:

13. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Het loopt voor geen meter, probeer je iets op de markt te kopen , ten eerste staan er geen afbeeldingen van de fok dieren en als je het toch probeert om iets te kopen , blijft het bakje op 100 % hangen ,

En ja het is natuurlijk weekend en de ervaring leert dat we dan maar weer moeten wachten voor het opgelost is tot maandag .

annigjen vindt dit leuk.
  14. annigjen

Dat is hier ook zo. Spel is ontzettend traag. Loopt continu vast. Van veld verwisselenen duurt een eeuwigheid. en dit is al dagen zo. Ik hoop dat ze snel alle problemen oplossen. Maar telkens als er iets is opgelost, komt er een nieuwe bij. Zo lijkt het voor mij althans

15. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

We hebben het in ieder geval weer doorgegeven, in verschillende landen zijn een deel van de spelers die dit aangeven maar gek genoeg ook een groot deel geen problemen. Er is ons toegezegd dat ze er morgen goed naar kijken.

annigjen vindt dit leuk.
  16. HannyBalleke

HannyBalleke Regelmatige auteur

Ik snap de frustraties van spelers bij wie het spel niet loopt zoals het hoort. Hier totaal geen probleem en alles gaat vlot. Raar dat, zoals Klaartje al zei, het bij sommigen een ramp is en bij anderen niet. Ik hoop en ik duim voor al die spelers die hun nagels zitten af te bijten, dat het snel opgelost wordt.

17. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

ik snap uiteraard de frustraties zeker ook wel, ik deel ze ook wel in dat ik constant niet echt een heldere oplossing of antwoord kan geven. Ik ben zelf ook een speler dus zit ook echt weleens met een opstandig spel terwijl ik van anderen hoor dat er niks aan de hand is, vanmorgen dacht ik zo'n moment te hebben maar 'gelukkig' bleek Ziggo een zondagochtenddipje te hebben.

En als ik een melding krijg is het voor mij vaak ook gokken of er nu echt iets met het spel is, bepaalde factoren bij de speler die tegenwerken of dat we toch weer de zoveelste Ddos aanval hebben.
    Geen twijfel aan de medewerkers van BP hoor ik weet dat ook zij balen dat het zo vaak mis gaat en ze werken erg hard.

annigjen, Borkie, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

ben de hele dag weg geweest. Log nu rond 23.00 uur in en nog steeds problemen.
    De client werkt helemaal voor geen meter. De browser is heel erg traag.
    Nog maar weer een blikje engelengeduld open getrokken

19. hihija

hihija Junior expert

Het blijft een drama hier.
    ben nu bijna 1 uur bezig en moet farmerama 3x uit chrome verwijderen om dat het vast loopt.
    nu alles weer ff redelijk op orde

20. annigjen

Dank je wel voor je eerlijke antwoord Klaartjuh.