Farmerama loopt zeer slecht

Discussie in 'Technische vragen' gestart door hihija, 23 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hihija

hihija Junior expert

Inloggen duurt al lang en daarna na elke akker wat je aandoet gaat de opbouw steeds langzamer. Na 6 akkers zit het helemaal vast, dus kom niet meer bij bahama.
    F5 werkt dan ook niet meer.
    Alleen het spel verwijderen kan dan nog, maar dit duurt dan zelfs lang
    Ga ik naar een ander spel dat loopt als een trein.
    Log ik hier weer in dan staat het zo weer vast, dat is sinds gisteren

PS zo slecht dat het dit jaar gaat hier het ik in de 13 jaar niet mee gemaakt

.Fisherman. vindt dit leuk.
  2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ze moeten een keer een groot onderhoud doen. Dit hebben ze lang niet meer gedaan, sinds ze steeds worden gehackt. We krijgen compensatie op compensatie maar dit lost het probleem niet op.

Gert-Jannetje, Tyrany en .Fisherman. vinden dit leuk.
  3. fensie01

fensie01 Doorzetter

Het is inderdaad geen pretje vandaag. Hopelijk rollen we er snel weer doorheen...

4. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

5. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Hele velden met draaiende bloemetjes , het word inderdaad eens tijd voor groot onderhoud .

annigjen vindt dit leuk.
  6. zonnetje1977

zonnetje1977 Forumleerling

Hopeloos...:oops:

7. hihija

hihija Junior expert

Het blijft kloten, ben een uur bezig en heb nog steeds niet alle akkers gehad.
    Ik erger me kapot, wachten, wachten, wachten. enz.
    Doe nu nog alleen de akkers voor het event, rest wil niet.
    Ik begin langzaam te denken om te stoppen, want zo ga ik niet verder.

8. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Zo dan, ik probeer te oogsten maar spel bevriest steeds. Zit nu eerst maar op het forum en zie dat het dus al sinds gister middag eigen lijk pet is. Weet iemand al waarom?

9. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Zou dolgraag hfd akker en WW willen oogsten maar kom er gewoon echt niet in……. Gister WW nog geoogst maar voor het inzaaien werd ik er uitgegooid en kwam er niet meer in dus dat veld is leeg betekent geen DI

10. vinc051

vinc051 Forum-overlever

hier een uur bezig met in en uitloggen . Ach spelletje

11. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Hier al een paar dagen het probleem van draaiende bloemetjes ook al probeer ik langzaam van veld te wisselen ... je wordt er gewoon uitgegooid. Het is bijna niet meer te doen ... ik heb ook nog een leven naast Farmerama ... zo ga je snel door knechten en extra's heen. Jammer ... speel het al vanaf het begin met plezier maar nu gaat toch echt de lol eraf.

12. hihija

hihija Junior expert

De lol is er hier helemaal af na 13 jaar
    Ik kijk nog ff anders zet ik het spel op pauze, dit heb ik in al die jaren niet gedaan.
    Of ik dan nog terug kom ?

annigjen vindt dit leuk.
  13. yoop70

yoop70 Forumbeginner

ben het nu al een beetje beu dit is niet leuk meer voordat ik kan er in kom kan ik gaan stofzuigen enz. zo lang duurt het voor ik er in kom niet leuk meer om zo te spelen

annigjen vindt dit leuk.
  14. jopie

jopie Forumkenner

kom er nu helemaal niet meer in

15. Mrs.M

Mrs.M Gelegenheidsauteur

Hier net zo en bij mijn man ook is niet leuk meer voor al als je moet oogsten

16. annigjen

Dit is een ergenis

17. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Wat een drama kom er net weer in ,,,,, nu na ruim een uur kan ik weer inloggen en ontzettend traag al tig keer opnieuw opgestart wanneer komt dit nog goed ?????

18. annigjen

Het wordt er niet leuker op. Ik heb al eens een keer het spel op pauze gezet voor ongeveer 1,5 jaar. En ik hik er echt tegenaan om dit weer te gaan doen.

19. lucy6666

lucy6666 Gevorderde

en dat niet alleen maar je dorsers en extra gewassen alles is dan weg aan tijd en al die dingen meer
    het is inderdaad een ergenis en elke keer maar weer als er een event begint en dan kunnen ze wel zeggen met teveel spelers maar daar geloof ik niet meer in kom er eerlijk vooruit wat er an de hand is aub

annigjen vindt dit leuk.
  20. annigjen

En hij loopt weer vast. Kom er niet in