Farmerama kan de Chat niet openen

Discussie in 'Help archief' gestart door jessedistrict, 13 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessedistrict

    jessedistrict Forumbeginner

    Beste mensen ik ben vrij nieuw bij farmerama maar telkens als ik bij het nieuws op chat klik gebeurt er vervolgens niks en bij het nieuws is de enige plek waar iets van chat staat...

    alsvast bedankt met vriendelijke groet jessedistrict ID: 51914962
     
  2. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    als je op een akker gaat staan zie je rechts in de lijst een wolkje met stippen er in hier op klikken en je bent in de chat.
    Als dat niet werkt even F5 en dan werkt het als het goed is.
     
  3. jessedistrict

    jessedistrict Forumbeginner

    Beste Leo ik heb dat geprobeert met f5 maar dat van die akker klopt niet denk ik want er staat rechts dan helemaal niks
     
  4. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    wat voor level ben je dan ? op ieder akker zit een lijst en rechts bovenin zie je dat wolkje met stippen

    Met lijst bedoel ik de bruine rand die er om heen zit
     
    Laatst bewerkt door moderator: 13 September 2014
  5. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    hij zit inderdaad in de bruine rand
     
  6. jessedistrict

    jessedistrict Forumbeginner

    • dubbelpost samengevoegd, klik op de ´bewerk´knop als je iets wil toevoegen
    op de bruine rand zit ook niks en ik ben level 4

    ik heb het al gevonden ik speel op windows 8 en daar kan je hem aleen op de windows 8 internet mee zien probleem dus opgelost
     
    Laatst bewerkt door moderator: 13 September 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.