Farmerama en I-Pad

Discussie in 'Help archief' gestart door Mrs.M, 12 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs.M

    Mrs.M Gelegenheidsauteur

    Beste Farmerama.

    Is het alweer mogelijk om Farmerama te spelen op de I-pad?
    En hoe moet je dat doen dan?

    Met farmale groet
    Mrs.M
     
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ja dat is mogelijk, alleen ondersteunt BP dit niet. Je kan gewoon in safari of een andere browser het spelen. Je hebt alleen wel een redelijk nieuwe ipad nodig. Op mijn ipad 2021 kan ik wel redelijk spelen maar op een ipad die ouder is loopt het veel vaker vast en word het spel opnieuw geladen.
     
  3. Mrs.M

    Mrs.M Gelegenheidsauteur

    Dank je wel voor de informatie, heb net een andere pad van 2021 aangeschaft. We gaan het proberen.
     
  4. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    Op mijn ipad lukt het goed met Firefox maar als ik een veldje of boom verwijderd kan ik deze niet terug plaatsen

    Kan iemand mij helpen

    Gr tulpboer
     
  5. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Het spel is niet gemaakt om op een Ipad te spelen, we kunnen daarom ook geen tips geven over hoe iets te doen op een Ipad helaas.
     
  6. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    Dank je wel voor het antwoord
     
  7. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Na nieuwe update iPad
    heb ik nu met mijn iPad dat rondom alle knoppen flikkeren en kan bijv. Wac niet aanzetten en dacht dit te omzeilen in de ambachtsbuurt maar alle menu’s die naar voren komen knipperen (of laten niets zien)
    Vroeg me af of er meer iPad spelers zijn die dit hebben….. (nieuwste iPad dus daar ligt het niet aan)
    En ja ik weet dat spel niet voor iPad bedoeld is
    Maar ben nieuwsgierig of ik de enige ben??
     
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je bent niet de enigste, na de laatste ios update ontstaan deze problemen.
     
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ja veel meldingen over. Ik zelf, met een ouder type Ipad, heb er ook al paar maanden last van. Ben nog niet iemand tegengekomen die heeft gevonden in welke browser/app het wel werkt op een Ipad.
     
  10. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    Puffin werkte altijd voor mij op de android, misschien werkt dit ook op iPad. moet er wel bij zeggen dat dit was voordat adobe eruit ging
     
  11. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Oké bedankt was het nog niet eerder tegengekomen op forum (maar ja lees laatste tijd ook niet alles)
    Weet ik nu zeker dat het niet door mezelf komt :)
    Puffin werkt (voor mij) niet meer die gebruikte ik ook altijd en ging automatisch naar die browser om farmerama te spelen op deze iPad maar dat ging dus niet. Safari deed het eerst wel maar gister nieuwste update gedaan Jammer genoeg kan je dat niet ongedaan maken …..
     
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Als ik op mijn Android telefoon speel, gebruik ik Vivaldi. Misschien dat die voor jullie ook werkt
     
  13. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    ikheb daar ook last van
     
  14. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    vorige week het herriebergevent en de fokquest op de iphone gespeeld.
    Heb daarbij dezelfde klachten als bibi99... .
    Met de knechten schuiven zodat die wat onderin het beeld staan wilde weleens helpen om het knipperen te verminderen .
    Dat gaf me dan net voldoende tijd om te oogsten en te zaaien.Inleveren van alles lukte niet....
    Puffin werkt niet meer ook de gekochte versie weigert.
    Tips blijven dus welkom
     
  15. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Weet niet of het voor iedereen geld, maar vorige week had ik een update en zit nu op IOS 15.5 en bij toeval zag ik in het weekend dat ik weer wat op farmerama kon doen zonder dat geknipper. Af en toe ververste het spel zichzelf wel maar dat had ik voor hij begon te knipperen ook weleens en ligt waarschijnlijk meer aan dat ik mijn ipad al paar jaar heb.

    Dus misschien de moeite waard om te proberen of het nu beter gaat, het lukte mij in Safari.
     
    vinc05, janniekwak, vinc051 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Op mijn man zijn iPad werkte het spel ook weer na de update.
     
    Borkie en Klaartjuh vinden dit leuk.
  17. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Jaa ook bij mij is het op de iPad weer te doen. Bedankt voor je bericht Klaartje.
     
  18. okaview

    okaview Forumleerling

    Hallo weet iemand hoe ik op een andere laptop kan spelen.
    Ga van Mac book over naar HP en probeerde het te installeren en krijg dat mijn gegevens al zijn gebruikt. Ja door mij hoe kan ik dat doen.
    Marianne
     
  19. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Je kunt op elke computer inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord wat je eerder hebt aangemaakt. Je hoeft dus geen nieuw account aan te maken.
     
  20. okaview

    okaview Forumleerling

    Ga het weer proberen. dank je wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.