Farmerama app

Discussie in 'Overig archief' gestart door -jasper-7, 21 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -jasper-7

    -jasper-7 Forumbeginner

    Het leek mij handig als Farmerama ook op de tablet/mobiel te spelen is want als ik nu op mijn tablet Farmerama opzoek en inlog zegt hij dat hij het niet doet, ik weet niet of dat bij iedereen is en of het al bestaat maar ik heb op google gezocht naar Farmerama app en er stond er niks van maar daarom lijkt het me handiger als hij gewoon als app te downloaden is
     
  2. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hallo Jasper, in het verleden is er ooit een farmerama App geweest, de App kon je destijds alleen de hoofdakker en de woelige weide spelen. Mij is bekend, maar ik heb er geen ervaring mee dat je met puffin op een tablet ook farmerama kan spelen. Ik denk dat farmerama te gecompliceerd is geworden om met een eigen App te spelen
     
    -Nigelle- vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb wel ervaring met allebei, en de Farmerama app is gestopt omdat het veel te veel kostte om deze bij te houden. Puffin werkt stukken beter. En er is ondertussen zelfs een FAQ hier op het forum over spelen van Farmerama op een tablet.
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Een app zal er ook niet meer gaan komen, Farmerama is echt een browser spel en te groot en te ingewikkeld om goed via een app te kunnen laten werken. BP is niet bezig met het ontwikkelen van een app en dit ligt ook zeker niet in de planning.

    Betreft op de tablet spelen verwijs ik je graag naar deze FAQ: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-farmerama-spelen-op-een-tablet.9109/

    Daar dit idee niet uitgevoerd zal word sluit ik bij deze ook het draadje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.