Farmamunten

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 1 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vraagje.... zouden jullie 160 farmamunten inzetten om 200 supermest aan te schaffen? En gebruiken jullie supermest op kwartjes??
     
  2. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Farmmunten gebruik ik hoofdzakelijk voor supervoer en supermest. Supermest gooi ik nooit op kwartjes, alleen op grote velden om bij een event het eventgewas te vermeerderen tot er genoeg gewas is om verder te gaan met kleine veldjes. Supervoer spaar ik op tot er een fijne kortingsdag is en er maar één supervoer nodig is om te fokken. Met een fokevent zoals er nu een bezig is gebruik ik het supervoer wel.
     
  3. Oké, en als je genoeg gewassen hebt om op kwartjes te leggen? Gebruik je dan geen SM om sneller te laten groeien?
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De farmmunten gebruik ik voor supervoer. Vroeger kocht ik er ook stallen van die ik nog niet had, maar die zijn er helaas niet meer.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  5. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Op kwartjes gooi ik dan geen SM, alleen water en mest tenzij ik merk dat ik op het (bijna) einde van een event net wat gewassen tekort kom, dan maar versnellen met SM en eventueel nog Susi's supermest.

    Meestal heb ik ook niet genoeg sm om op kwartjes te gooien. Ik probeer het zoveel mogelijk te sparen.
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De supermest en het supervoer is iedere maand het eerste wat ik koop van de muntjes xD

    Ik gooi wel eens SM op kwartjes, maar alleen als ik een oogstbonus heb lopen (en in de gelegenheid ben om echt op tijd te oogsten). Als ik SM inzet om DI bij te maken doe ik dat op hele velden of op halfjes, al naar gelang de droprate.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.