Farm quests

Discussie in 'Help archief' gestart door xRachellee, 15 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRachellee

xRachellee Forumbeginner

Hoi allemaal
    ik heb bij de coöperatie verschillende farm quests
    één is gewoon met kippen dus die snap ik wel maar de andere 2 zijn speciale dingen iets halloweenachtigs ? en hoe kan ik daaraan komen zodat ik die kan leveren ?

2. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Een keer per maand is er "Volle maan". Je kan dan de griezelgewassen kweken om in die quests in te leveren. De volgende is waarschijnlijk begin februari.

3. BaukeS

BaukeS Halfgod

aan het begin van elk volle maan event wordt aan iedereen die minder dan 5 van elke plant heft er 5 gegeven, behalve de eerste keer, dan krijg je er 10.
    vervolgens kan je binnen een aantal uur ze verbouwen.
    en dan is het weer een blik geduld opentrekken tot het weer opnieuw begint

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt met de pijltjes opzij, er zijn nog veel meer dan 3 questen in de coöperatie.
    Persoonlijk vind ik de restaurantquest nog steeds het leukst om mee te beginnen.
    Annie's Bio-eieren helpt je om snel aan sterretjes en ep te komen, er is mij verteld dat je in de quest ongeveer net zoveel BD krijgt als dat het je kost om ze op de markt te kopen.
    Verder kun je beginnen met de tentoonstellingsquest en de veeteeltbeker, deze questen helpen je aan meer drops.
    Naarmate je een hoger level krijgt, komen er nog meer questen bij, maar je kunt met de pijltjes dus altijd naar alle questen.

5. xRachellee

xRachellee Forumbeginner

oké bedankt allemaal :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.