Farm laad niet

Discussie in 'Help archief' gestart door stelhoeve, 25 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    De farm laat niet blijft hangen bij 42% hebben meer mensen daar last van?
     
  2. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ja, ik ben lang bezig geweest, maar het reageert niet naar behoren. Ik heb er bijna nooit last van.
     
  3. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Inderdaad ging het nu helemaal niet goed. Ik ben iets meer dan een half uur bezig geweest voordat ik in het spel was:cry:
    Steeds opnieuw ingelogd, F5 geprobeerd en diverse browsers maar steeds sprong de teller van 41 op 100% en dan bleef alles stokstijf stilstaan:wuerg: Ik speel 11 jaar maar wordt er nu toch echt moedeloos van.
     
  4. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Heee nu is m'n banner ook nog weg:eek:
     
  5. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier zijn ook wat probleempjes....zo doet F5 het niet....als het spel stil staat moet ik helemaal uitloggen dan pas kan ik weer verder....de burenlijst rechts blijft hangen als ik eenmaal beneden ben kan deze niet meer naar boven.....en het driehoekjes staat weer in het midden van het spel zo niet leuk...niet weg te krijgen.....
     
  6. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Het is gewoon weer een drama , men zou zich daar bij BP toch eens achter de oren moeten krabben , dit gaat toch zo niet langer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.