Faremarama als app?

Discussie in 'Overig archief' gestart door nielgheysen, 7 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nielgheysen

nielgheysen Forumbeginner

Zou het niet interessant zijn mocht er een app komen van farmerama dan kunnen we altijd en overal op famerama zitten spelen.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is mogelijk om puffin op telefoon en tablet te installeren, zodat je overal kunt spelen.
    Er is een app geweest, deze was zo bewerkelijk om bij te houden dat ze er gauw weer mee zijn gestopt.

3. .-jur-.

.-jur-. Gelegenheidsauteur

puffin is inderdaad je beste optie, zeker als je even snel iets wil doen. helaas is het lang niet zo goed als op de computer (dit kan van mobiel tot mobiel/ tablet verschillen). ik gebruik het zelf namelijk ook en hij werkt zoals die zou moeten doen, maar je boerderij grote beurten geven neemt op puffin meer tijd in beslag dan op de computer.

daartegenover staat wel dat je altijd en overal op farmerama kunt.

ik zou zeggen, download eerst de proefversie, die gratis is en beslis daarna of je de app wilt kopen. zo heb ik het ook gedaan.

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

5. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

De app is nooit beschikbaar geweest voor Android. Daar waren wel plannen voor maar helaas is alles gestopt. Ik vind het wel jammer dat ik het niet op mijn mobiel kan spelen. Op mijn werk is de site geblokkeerd, dus ik kan nooit in mijn pauzes oogsten. Ik kan geen flashplayer op mijn telefoon installeren, helaas.

6. -Coco1968-

Op mijn telefoon werkt puffin wel, ook al moet je de boel aardig weten te vinden op zo'n klein scherm.

7. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Maar Puffin moet je voor betalen las ik in de f.a.q..

8. -Coco1968-

Ik heb de gratis versie op mijn telefoon staan. Ik weet niet of de tijdsbeperking er nog op zit, het is een tijd van 8 tot 4 geweest dat je puffin kon gebruiken.

Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  9. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De gratis versie van Puffin had een tijdsbeperking maar nu niet meer.
    Je kunt hem dus de hele dag gebruiken. Hij werkt prima zeker als je de faq goed leest en de muisaanwijzer gaat gebruiken

10. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Bedankt voor de tips! Nu kan ik elke dag ff naar de adventskalender terwijl ik in Londen zit... heb nu ook puffin op de mobiel:D

-Coco1968- vindt dit leuk.
  11. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dit idee is hier al met enige regelmaat bedacht en Bigpoint is hier heel duidelijk in: Farmerama is en blijft een browsergame en er zal geen app voor gaan komen. Het spel is ook te complex en te groot hier voor.
    Zodoende sluit ik dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.