FAQ wolkenrijen

Discussie in 'Help archief' gestart door -Coco1968-, 25 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik vind de FAQ wolkenrijen erg gemakkelijk en overzichtelijk. Wel verbaasde ik mij over enkele rubrieken.
    Bij nadere controle zijn ze ook niet gelijk aan het spel.

De wolkenrij Middernacht staat in het spel onder het vraagteken (20% ep op stallen/stekjes)
    De wolkenrij "De wolf van hiernaast" (zelfde plaatje, zelfde bonus) staat in de FAQ bij de planten.

De wolkenrij Verjaardag 2015 staat in het spel onder de planten.
    De wolkenrij 5e verjaardag (zelfde plaatje, zelfde bonus) staat in de FAQ onder het vraagteken.

De wolkenrij Gihbli staat in de FAQ als "Op naar het Zuiden".
    Deze staat onder de gewassen met meer ep voor bomen, en ik verbaas mij over de wolkenrij Nepal en Wat een opluchting. Die zou ik met een bomen-bonus dan ook onder de gewassen verwachten. Maar deze rijen heb ik niet.

Ik begrijp dat jullie meer te doen hebben, dus er is echt geen haast bij, ik hoop wel dat de FAQ aangepast wordt aan het spel.

2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Dank je voor het melden en de gemelde zaken in de F.A.Q. aangepast aan hoe het nu in het spel staat.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bedankt. Wat mij betreft kan het draadje dan gesloten worden. Maar als jullie het open willen laten voor eventuele andere opmerkingen maakt me dat ook niet uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.