FAQ Payment Niet voor regulier formulier

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 25 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hoe vul ik een payment formulier in?

Wat moet ik invullen bij:

Betaalmethode *
    Is IDEAL een direct betaling of overige ?
    naam van de dienst/aanbieder*
    rekeningnummer (optioneel)
    Bankcode (optioneel)
    Klantnummer bij de aanbieder ( optioneel)*
    Trans actie ID *

Klantnummer bij de aanbieder er staat (optioneel) maar wel met een * sterretje
    er bij en moet dus ook verplicht ingevuld worden om het formulier te kunnen versturen
    Hoe is dat verplichte optioneel te verstaan

Laatste bewerkt: 25 Juni 2016
    Boer.Piet vindt dit leuk.
  2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Weet aan dit antwoord heb je niets maar ik heb het ook via deze manier eens geprobeert en bleef op zelfde punt steken. Heb toen via support (algemene vragen ofzo iets) deze vraag gesteld.
    En weet het antwoord nog niet :) Maar natuurlijk wel antwoord gehad en via die manier opgelost. je zou dus via algemene vragen dit kunnen vragen

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb de Sid toch al gemist

4. bibi9999999

bibi9999999 Teller

ja erg jammer

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je er niet uitkomt mag je een ticket via algemene vragen sturen, dan zetten we je vraag even door naar de juiste persoon.

Gezien je opmerking over Sid vermoed ik dat het is mis gegaan tijdens een aanschaf van TG tijdens Mega EP en je dus ook recht op de EP bonus had, zet dat er dan even extra bij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.