FAQ Bordspelletjesavond

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 28 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Komt er nog de lijsten in de FAQ te staan van de spelers met de daarbij behorende beloningen?

Voorgaande keren stond dit er wel in en ik kijk altijd op deze lijsten waarvoor ik wil gaan spelen.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik weet niet of die nog komen maar heb voor nu wel de engelse faq voor je
    https://board-en.farmerama.com/threads/board-game-night.45164/

3. fairie

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Nee, sorry die lijsten gaan niet komen. Daar zit altijd veel uren werk in waar ik normaal gesproken een week voor plaatsen al mee moet beginnen. Dit keer kwam de informatie pas 1,5 dag voor plaatsen bij ons dus wat nu in de FAQ staat dat is even wat het is anders ga ik op wat nog komen gaat ook achterlopen.

-matthias1952- en SophiaDankbaar vinden dit leuk.
  5. fairie

Ik weet dat het wel eens door drukte wat later kwam. Vandaar ook alleen de vraag of het misschien nog kwam. Met de uitleg van nu snap ik heel goed waarom het dit keer niet gaat komen. Gelukkig heb ik via het bericht Enk de lijsten van een andere forum. Aan de hand daarvan heb ik het nu ook kunnen doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.