Fansite komt weer online

Discussie in 'Van users voor users' gestart door miekje9, 15 Juli 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    je hoort jopie die klikte gewoon en is nu in de chat
     
  2. -carrie57-

    -carrie57- Forumkenner

    Dat lukt hier niet.

    Nu wel gelukt, met een andere bijnaam.
     
    Laatste bewerkt: 29 Juli 2024
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb op de site van miekje de naam tine1952 genomen, onder mijn naam hier kwam ik er niet in. jullie kennen mij allemaal als tine, dus die naam nu ook voor de site van miekje
     
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar als jullie je forumnaam hebben willen gebruiken als chatnaam zou het de rede kunnen zijn dat het niet lukte omdat jullie het - teken probeerde te gebruiken in je naam
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dat zou heel goed kunnen ja


    Voor nu is er een draadje op het engelse forum waar ik neer zal zetten als er updates op de fansite zijn
    Dat doe ik ook wel op de facebook maar voor mesen die dat niet hebben is er deze mogelijkheid
    Ik heb gezegd dat we engels zullen schijven daar maar als je een woord niet weet mag er denk ik best wel een nederlands woordje tussen staan
    We gaan het zien met ze allen
    In de titel staat ook al een nederlands woordje


    https://board-en.farmerama.com/threads/dutch-fansite-draadje.46413/
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik denk dat zelfs een nederlands woordje betekend dat je post word verwijdert ze zijn er meedogenloos -.- :oops:

    Er had iemand op je draadje gereageerd en die reactie is alweer verwijdert :(

    Maar mooi dat dit draadje daar is, je weet het denk ik al maar je bent een topper dat je dit allemaal voor de spelers doet :inlove: 8)
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik word altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen daar
    Dus ik ga niet mopperen

    Als je google laat vertalen is mijn engelse tekst perfect in nederlands te lezen dus geen zorgen als je denkt ik kan het niet lezen dat kan dus gelukkig wel
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ja ik zaghet , heel fijn voor de spelers die de engelse taal niet beheersen, en hopelijk is het ook toegestaan dat als iemand op je reageert dat de nederlandse vertaling wel mag blijven staan in de reply :)
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik neem aan van wel
     
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Nu het nog even in het Nederlands kan :p

    Misschien is er ook wel behoefte aan info over de Edelweissvallei