Fake mail in het spel?

Discussie in 'Help archief' gestart door blackscorpion64, 12 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Vandaag kreeg ik berichtje waar ik een screenshot van heb gemaakt.
    Helaas kan ik het hier niet onder plakken.

De afzender is ************ en als onderwerp: Je naam en mooie stoel.
    Vervolgens staat er een wazige website onder geplakt waar ik natuurlijk niet heen gegaan ben.

Is dit een fakemail of iemand die kwaad wil?

Laatst bewerkt door moderator: 13 April 2016
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik heb de naam weggesterd want op dit forum plaatsen we geen gegevens over privézaken met namen of aanduidingen die wijzen op deze of gene speler.

En in het algemeen moet je voor dergelijke persoonlijke berichten waar je twijfel aan hebt of waarvan je niet gediend bent een ticket aan support maken.
    Een screenshot is prima, maar belangrijker is nog dat je het in-game-bericht (duifje) laat staan zodat support indien nodig daarmee actie kan ondernemen.
    Als het een (gewone) e-mail betreft kun je deze bij je reactie op ons antwoord toevoegen.

Dat is de beste en snelste manier om uit te zoeken of er iets kwaadwillends bij zit of dat het eigenlijk alleen maar een gewoon bericht is.

Dus doe dat niet via het forum! djw

.

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Dank voor je reactie.
    Ik heb een ticket aangemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.