Facebook naast het forum

Discussie in 'Overig archief' gestart door wima3102, 27 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Wij zouden wel een facebooksite willen naast het forum willen zien, want we missen het even overleg cq. contact tussen de medespelers, tijdens een storing van farmeramaspel. We vragen ons namelijk altijd af, is het een storing of ligt het aan onze internetverbinding.
    Wij weten dat er wel een facebook van de Farmerama Fan Site is, maar daar kan je geen berichtje op zetten, alleen maar op reageren.
    Wie vind nog meer een goed idee?
    Groetjes wima3102

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hofje heb niet smoelenboek ..dus het zou mij niet helpen ...
    meestal ist probleem met een uurtje wel opgelost ...
    en kun je het forum wel lezen ..via ff googelen :)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Volgens mij staat het je vrij om een groep aan te maken op facebook...dus buuf wat let je ;)

4. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Nou ik ben wel eens op fbook geweest bij farmerama en heb daar wel eens een bericht geplaatst.
    Farmerama
    @farmerama
    Startpagina
  5. miekekoning

miekekoning Veteraan

Het is iets wat wij binnen het team ook wel eens besproken hebben.
    Er zijn een aantal redenen waarom dit er niet is vanuit farmerama zelf. Denk hierbij voornamelijk aan praktische zaken.
    Wie houdt het overzicht? Komt dat op de schouders van de mods van het forum? Dat is een behoorlijke extra taak erbij.
    Is het iets wat wij wel mogen vanuit bp? Is dit wat wij willen/kunnen?

Al met al verwacht ik niet dat dit er op korte termijn gaat komen om eerlijk te zijn.

Als het spel en het forum eruit ligt kan je er in ieder geval altijd vanuit gaan dat we hiervan op de hoogte zijn (er is altijd wel een mod online in de wereld) en dat eraan gewerkt wordt dit zo snel mogelijk weer draaiende te houden.
    Je internetverbinding kan je makkelijk controleren, doen andere sites het wel maar alleen de farm en/of het forum het niet dan ligt het probleem bij ons.

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.