Fabriek

Discussie in 'Help archief' gestart door schaapje52, 16 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb zojuist nr 11 over de fabriek heen geplaatst. Daarna van het veld gehaald om te kijken of die op het huisdierenveld kon plaatsen. Dat lukte niet en weer terug naar het gewone veld gebracht. Nu ben ik alle blauwe schermen kwijt in mijn voorraad.

2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Hoe heet je fabriek nu?

3. schaapje52

Hij heet nu grote fabriek 1

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

5. kakelot69

Dan zit ie met gordijnen en al in je inventaris toch?

6. schaapje52

Ik had er 2 of 3 gewonnen en die heb ik er eerst overheen geplaatst en toen verwijderd om op het andere veld te zetten.
    Hij heet nu Grote fabriek 1 en je ziet een kistje met een 1 er in en een groene ticket. Hij geeft nu 28.350 ep.

Hij stond met een 10 en toen heb ik nr 11 zal ik maar even zeggen er weer overheen gedaan. Daarna verwijderd en weer teruggeplaatst.

Hoef je dan al die gordijnen er niet meer opnieuw overheen te plaatsen dan? Dat dacht ik namelijk.

7. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Nope eenmaal geplaatst erover heen blijven ze lekker plakken

8. kakelot69

Ik heb weer eens een idee voor een event: Het Mysterie Van De Verdwenen Gordijnen. En Schaap heeft alvast gewonnen xD

harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

Gelukkig dat ze zijn blijven plakken. xD Dan zal het vast wel goed gegaan zijn. Ik weet de vorige naam niet meer.:wuerg: Voor mijn gevoel was ik nog niet zover, vandaar en dacht dat alle blauwe schermen er weer overheen moest plaatsen.

Allemaal dank jullie wel voor de hulp. :music:

Mag een slotje op. 8)

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.