fabriek

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 24 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi.

ik heb even een vraagje over de fabriek.
    ik heb deze vrij gespeeld via de boom der wijsheid, nou zie ik dat ik er wel een groen vinkje heb staan, maar ik kan nog steeds aan klikken dat ik die fabriek wil aanschaffen. vraagt dan ook of ik deze echt wil, als ik op ja klik gebeurt er niks.....het vakje is ook niet groen gekleurd.
    niet erg allemaal hoor want ik heb de fabriek maar klopt toch iets niet.
    is dit een bugje? of hebben meer spelers dit?
    gr popje4

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Kan je hem soms nog aanschaffen voor TG? Je kunt ieder pakhuis 2 x bemachtigen: 1 x met sterretjes/gouden bananen, en nog een keer met 299 TG.
    Edit: afijn, je had het dus over een vakje in de boom der wijsheid. Tja, dan heb ik geen andere suggesties.

Laatste bewerkt: 24 Augustus 2016
  3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik vermoed dat je cache en flashcache toe zijn aan de zomerschoonmaak.

4. popje4

dat doe ik met regelmaat.....maar dit is al zo lang ik die fabriek heb. en dat is vanaf de eerste dag....geeft verder ook niet maar het vakje is ook niet groen zoals bij de andere. ach geen man overboord hoor....

5. RonSchoof

Ik heb het even nagezocht.
    Je hebt de fabriek gekocht voor TG en niet voor sterren.

6. popje4

ok dank je dat je het hebt nagekeken......dus dan zou ik nogmaals kunnen aanschaffen toch maar dan voor sterren? maar dat doet het niet . durfde eerst niet uit te proberen maar toch wel even gedaan ik klik en dan is de vraag of ik echt voor 500 sterren wil aanschaffen als ik dan op ja druk gebeurt er niks...das dan wel een beetje raar of ik snap het niet geheel hihihi.

7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik durf het bijna niet te vragen, maar je hebt wel 500 sterren op voorraad?

Leo.netten vindt dit leuk.
  8. popje4

jip 543 moet genoeg zijn;)

farmermikkie vindt dit leuk.
  9. RonSchoof

Het zou gewoon moeten kunnen.
    Na aanklikken van de rune klikken op de knop activeren, en dan bevestigen met het vinkje.
    Dan verdwijnt die pop-up, venstertje van de rune blojft staan, dat sluit je nu af met het kruisje.
    En dan moet de rune goud zijn en de fabriek in de inventaris.

Als het je niet lukt en je wil hem wel kopen, stuur dan een ticket naar support.

10. popje4

dank je ron....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.