Fabriek voor werkplaatsen

Discussie in 'Help archief' gestart door Susannamaria, 28 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Goedemorgen,
    Ik wil graag mijn fabriek wat uitbreiden en daar heb ik blauwdrukken voor nodig.
    Nu heb ik wel wat groene- en blauwe blauwdrukken in de schuur liggen maar zo te zien heb ik gele blauwdrukken nodig. (Waarom zouden die geen geeldrukken genoemd worden, dan zou het een stuk helderder worden):)
    Maar nu het probleem, welke questen geven die "geeldrukken"?? Ik heb nog zo ontzettend veel questen niet af dat ik niet weet waar ik die gele zoeken moet.:eek:
    Zijn er farmers die er één of meer van die questen uit het blote hoofd weten en mij wat wijzer willen maken?
    Heel erg graag8)

Reggaefeeks vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Als je links op je veld op de rode veer klikt voor de questen, en dan de groep kiest met de sleutel, dan krijg je alle 'ontgrendelingsquesten' bij elkaar te zien. Dat scheelt al een hoop zoeken.

Wat ik zo snel zie, geven de questen 'Fabriek' en 'Tiki-Fabriek' de gele blauwdrukken. En ook al wil jij je farmfabriek uitbreiden, dan kan je toch ook de gele blauwdrukken uit de Tiki-Fabriek gebruiken. En andersom ook.

Het scheelt soms nogal wat je ervoor in moet leveren, is wel de moeite daar even goed naar te kijken.
    Ik leverde graag het gereedschap in level 2 van beide questen. Dus level 1 alleen zilver, en dan verder met level 2. Maar dat is voor iedereen persoonlijk.
    En ik leverde ook liever Baha-dieren, dan farmdieren.

Succes!

Laatste bewerkt: 28 Februari 2018
  3. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Dank je wel farmermikkie,
    ik heb het gevonden! En daar staan er nog een heleboel open! En net wat je zegt ik ga ook via de kortste weg naar de geeldrukken en gereedschap heb ik zat.
    Dank je wel voor de hulp en rust uit vandaag want vanaf morgen moet er weer reuze hard gewerkt worden:D

farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Uitrusten? xD Wij farmers hebben toch nooit rust?

Hopelijk om 10 uur de nieuwe faq, dan tot half 2 nog oogsten om de muisketiers nog wat kadootjes te geven, en dan voorbereiden voor het nieuwe event van morgen.
    Vanavond en morgenochtend dus wel wat rustiger, en dan inderdaad weer vol ertegenaan :p

Susannamaria en -Coco1968- vinden dit leuk.
  5. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Nooit geweten dat je dat zo kon vinden dank Mikkie

farmermikkie en Susannamaria vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.