{F.A.Q.} Gekleurde upgrades voor werkplaatsen

Discussie in 'Spel FAQ's' gestart door Farm_F.A.Q, 12 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Farm_F.A.Q

    Farm_F.A.Q Forum Moderator Team Farmerama NL

    Gekleurde Upgrades voor werkplaatsen

    * Wat zijn de "gekleurde upgrades voor werkplaatsen"?
    Voor de hieronder genoemde dieren, bestaat er 4 soorten van gekleurde upgrades voor werkplaatsen:
    gele upgrade
    oranje upgrade
    rode upgrade
    roze Upgrade

    * Wat is het voordeel van de gekleurde upgrades ?
    Verbeterde werkplaatsen geven hogere EP's en hebben een kortere tijd nodig om producten zoals wol, eieren, truffels, enz. te produceren.
    Sommige van deze upgrades produceren, zelfs 2 of 3 producten per keer!

    * Waar kan ik deze gekleurde upgrades voor werkplaatsen krijgen / vinden?
    Gekleurde upgrades voor werkplaatsen kunnen worden gemaakt in de stad bij de werkplaats vanaf level 21.

    Selecteer het dier van je keuze,
    Ga vervolgens (met de groene pijlen) om de verschillende stallen en werkplaatsen die je kunt bouwen te zien (als je het benodigde item ziet)
    Klik dan op het grote groene vinkje, waarna de aanschaf wordt voltooid.

    U vindt deze dan terug in de dieren inventaris (linkermenu).

    * Ik wil gekleurde dieren maken die ik nodig heb voor de gekleurde upgrades voor werkplaatsen, waar kan ik dat?
    Deze F.A.Q. zal zeer nuttig zijn: Gekleurde dieren: Hoe maak ik ze?

    * Zal een gekleurde upgrade voor werkplaatsen gekleurde producten produceren (dus bijvoorbeeld roze angora wol, wol rode schapen, etc)?
    Nee.
    Zelfs als de upgrades "gekleurd" zijn produceren ze alleen normale producten van dat type.

    * Zijn deze gekleurde upgrades stapelbaar? Kan ik een oranje upgrade op een gele plaatsen?
    Nee!
    Je hebt wel voor iedere gekleurde werkplaats die je wil plaatsen een basis werkplaats nodig. Maar je kan dus op een basis werkplaats meteen een rode of een roze upgrade plaatsen, zonder dat je bijvoorbeeld de gele upgrade hebt.

    * Hoe start ik de gekleurde upgrades voor werkplaatsen?
    Zoals voor alle werkplaatsen, gekleurde upgrades voor werkplaatsen, zijn de eisen 1, 2 of 3 dieren, dierenvoer (en eventueel water, mest etc.)

    * Wat geven deze nieuwe stallen?
    De meeste gekleurde verbeterde werkplaatsen geven het navolgende: (maar sommige variaties kunnen bestaan afhankelijk per dier: zie posten hieronder voor elk type dier )
    Gele upgrade werkplaats geeft 1 normaal product
    Oranje upgrade werkplaats geeft 1 normaal product
    Rode upgrade werkplaats geeft 1 normaal product
    Roze upgrade werkplaats geeft 2 normale producten

    * Zie ook de F.A.Q. Mestproductie voor de aantallen van de verschillende andere stallen / upgrades.

    * Welke zaken worden gemaakt door de gekleurde werkplaatsen?
    Klik op het dier om de graphics van de upgrades, wat nodig is om ze te maken en wat ze produceren te zien .

    Apen, Bikini's
    Bijen, Honing
    Eenden, Donsveertjes
    Ezels, Kookpotten
    Geiten, Geitenmelk
    Kalkoenen, Kleurpalet
    Kamelen, Vliegend tapijt
    Kippen, Eieren
    Koeien, Koeienmelk
    Konijnen, Angora wol
    Kraaien, Sieraden
    Paarden, Rijlessen
    Panda, Eetstokjes
    Schapen, wol
    Struisvogels, Struisvogeleieren
    Varkens, Truffels
    Vissen, Koikarpers
    Vleermuizen, Guano
     
    Laatste bewerkt: 11 Oktober 2014