{F.A.Q.} Gekleurde upgrades voor dierenstallen

Discussie in 'FAQ archief' gestart door Farm_F.A.Q, 12 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Farm_F.A.Q

    Farm_F.A.Q Forum Moderator Team Farmerama NL

    Gekleurde Dierenstallen

    * Wat zijn de "gekleurde dierenstallen" ?
    Voor de hieronder genoemde dieren, bestaan er 4 soorten gekleurde stallen upgrades :
    gele upgrade
    oranje upgrade
    rode upgrade
    roze Upgrade
    * Wat is het voordeel van de gekleurde upgrades ?
    Opgewaardeerde stallen geven hogere EPs en hebben een kortere tijd nodig om dieren te produceren.
    Sommige van deze upgrades te produceren, zelfs 2 of 3 dieren per keer!

    * Waar kan ik deze gekleurde upgrades voor mijn dierenstallen krijgen / vinden?
    Gekleurde upgrades voor dierenstallen kunnen worden gemaakt in de stad bij de werkplaats vanaf level 21.

    Selecteer het dier van je keuze,
    Ga vervolgens (met de groene pijlen) om de verschillende stallen en werkplaatsen die je kunt bouwen te zien (als je het benodigde item ziet)
    Klik dan op het grote groene vinkje, waarna de aanschaf wordt voltooid.

    U vindt deze dan terug in de dieren inventaris (linkermenu).

    De gele en Oranje upgrades kunnen ook gekocht worden in het winkelcentrum.

    * Ik heb een aantal gekleurde dieren nodig om gekleurde dierenstallen te maken, waar kan ik dat?
    Deze F.A.Q. zal zeer nuttig zijn: Gekleurde dieren: Hoe maak ik ze?

    * Zal een gekleurde dierenstal ook gekleurde dieren maken (bijvoorbeeld gele kip, roze koe, rode geit, etc)?
    Nee.
    Zelfs als de upgrades "gekleurd" zijn produceren ze alleen normale dieren van dat soort.

    * Zijn deze gekleurde upgrades stapelbaar? Kan ik een oranje upgrade op een gele plaatsen?
    Nee!
    Je hebt wel voor iedere gekleurde dierenstal die je wil plaatsen een basis dierenstal nodig. Maar je kan dus op een basis dierenstal meteen een rode of een roze upgrade plaatsen, zonder dat je bijvoorbeeld de gele upgrade hebt.


    * Hoe start ik de gekleurde dierenstallen?
    Zoals voor alle dierenstallen, gekleurde dierenstallen vereisen deze diervoeder (en eventueel water, supervoer)

    * Wat geven deze nieuwe stallen?
    De meeste gekleurde opgewaardeerde stallen zullen het volgende geven (maar sommige variaties kunnen bestaan afhankelijk per dier: zie posten hieronder voor elk type dier)
    Gele dierenstal geeft 1 normaal dier
    Oranje dierenstal geeft 2 normale dieren
    Rode dierenstal geeft 2 normale dieren
    Roze dierenstal geeft 3 normale dieren

    * Zie ook de F.A.Q. Mestproductie voor de aantallen van de verschillende andere stallen / upgrades.

    * Welke soorten dieren hebben de gekleurde upgrades ?
    Klik op het dier om de graphics van de upgrades, wat nodig is om ze te maken, en wat ze produceren te zien.

    Apen
    Bevers
    Bijen
    Eenden
    Ezels
    Ganzen

    Geiten
    Kalkoenen
    Kamelen
    Kameleon

    Kippen
    Koeien
    Koekoek

    Konijnen
    Kraaien
    Paarden
    Panda
    Schapen
    Struisvogels
    Varkens
    Vissen
    Vleermuizen
     
    Laatst bewerkt door moderator: 16 September 2015