{F.A.Q.} Gekleurde dieren: eenzaam verblijf en kuddeverblijf

Discussie in 'Spel FAQ's' gestart door Farm_F.A.Q, 12 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Farm_F.A.Q

    Farm_F.A.Q Forum Moderator Team Farmerama NL

    Eenzaam verblijf / kuddeverblijf


    Met een eenzaam verblijf of een kuddeverblijf, kun je de dieren tentoonstellen om extra EP te scoren. Na het bouwen van het verblijf is deze te vinden in je inventaris onder de vaas. Eenmaal geplaatst, klik je erop om je gekleurde dieren toe te voegen, en kun je elke 9 uur je EP binnenhalen.
    Er zijn 2 maten:

    Eenzaam verblijf (1 gekleurd dier)
    [​IMG]

    Gereedschappen nodig:
    [​IMG]


    Kuddeverblijf (3 gekleurde dieren)
    [​IMG]
    Gereedschappen nodig:
    [​IMG]

    Eenmaal gebouwd in de Workshop, vindt u dit item terug in je inventaris Tab, onder het pictogram "vaas " .

    [​IMG]

    Als je het item eenmaal hebt geplaatst op je boerderij, een gekleurde dier plaatsen in het betreffende verblijf:
    Klik op het eenzaam verblijf of het kuddeverblijf,
    Selecteer het betreffende dier en daarna welk gekleurd dier je wil plaatsen
    Klik vervolgens op [​IMG]

    * Hoeveel EP zal het gekleurde dier geven ?
    Dieren in de betreffende verblijven geven EP om de 9 uur, afhankelijk van welke dieren je er in hebt staan.

    * Wat gebeurt er als ik de betreffende verblijven verwijder?
    Als / wanneer je het "eenzaam verblijf" of het "kuddeverblijf" verwijdert, worden de dieren en het betreffende verblijf weer in je inventaris geplaatst.

    * Kan ik deze verblijven ook op mijn siertuin plaatsen?
    Ja!
    Het "eenzaam verblijf" of het "kuddeverblijf" kan gewoon in je siertuin worden geplaatst.

    * Hoeveel EP's kan ik van elk type gekleurde dieren krijgen?
    Klik op het dier om de EP's die je kunt krijgen van elk type dier te zien ..

    Apen
    Bevers

    Bijen
    Eenden
    Ezels
    Ganzen
    Geiten
    Kalkoenen
    Kamelen
    Kameleon
    Kippen
    Koeien
    Koekoek
    Konijnen
    Kraaien
    Paarden
    Panda
    Schapen
    Struisvogels
    Varkens
    Vissen
    Vleermuizen
     
    Laatst bewerkt door moderator: 16 September 2015