{F.A.Q.} Cash for action

Discussie in 'Spel FAQ's' gestart door Farm_F.A.Q, 14 November 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farm_F.A.Q

    Farm_F.A.Q Forum Moderator Team Farmerama NL

    Cash for action FAQ

    Waar vind ik cash for action?
    Die kun je vinden in de stad bij de bank.
    1.jpg

    Wat is cash for action precies?
    Via Cash for action kun je virtueel geld (tulpguldens) verdienen. Bijvoorbeeld door een site te bezoeken of door een enquête in te vullen. Op de Cash for action website kun je zien of de actie waaraan je deel zou willen nemen gratis is en wat je moet doen om de tulpenguldens te verdienen. Waarschuwing: Let goed op de voorwaarden en de opdracht.

    1.jpg

    Is Cash for Action gratis om aan deel te nemen?
    Sommige acties zijn gratis, andere acties kosten geld.

    Hier kun je lezen dat deze gratis is.

    1.jpg

    Maar deze geeft aan dat je eerst iets moet kopen voordat je je TG krijgt.

    1.jpg

    GOED lezen dus!

    Ik heb deelgenomen aan een actie, maar ik heb mijn beloning nog niet ontvangen. Wat is er verkeerd gegaan?
    Onze Cash for action partners geven in de aanbieding aan wat de voorwaarden zijn tot het verkrijgen van de TG. Zorg dus dat je een werkend email adres invult. Fraude wordt niet toegestaan. Maak desnoods speciaal hiervoor een email adres aan omdat je soms mailtjes krijgt die je moet bevestigen. Anders krijg je je TG niet. Houdt er rekening mee dat je een hoop reclame krijgt.

    Wat gebeurt er met de informatie die ik invul?
    Lees voordat je iets doet met Cash for action de voorwaarden van onze partner aandachtig door. Iedere aanbieder op de pagina heeft een eigen FAQ en geeft informatie weer. Lees dit dus eerst aandachtig door en klik niet gelijk iets aan. De code is: LEZEN. Wij garanderen dat wij alleen de beste partners gekozen hebben. Deze partners houden zich aan de wet en behandelen alle informatie van de gebruikers dus volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Bigpoint heeft geen enkele invloed over wat er zal gebeuren met jouw gegevens, omdat je geen contract aanneemt van Bigpoint, maar Met Cash for Action. Alleen zij kunnen jou vertellen wat zij met jouw gegevens doen. Als je klachten hebt over hoe jouw gegevens gebruikt worden, Neem dan contact op met de aanbieder van de Cash for action van jouw keuze. Natuurlijk zouden wij het ook op prijs stellen als je ons zou informeren in gevallen van misbruik van jouw gegevens.

    Ik heb een vraag over Cash for action. Bij wie moet ik zijn?
    Kijk eerst of de aanbieding die verschijnt onder "Mijn Campagnes", en of je al langer wacht dan de verwachte wachttijd. Indien dit het geval is, kun je de "Meld probleem" link naast de aanbieding gebruiken om ons te informeren over de vertraging. Vanuit Bigpoint kunnen wij je niet helpen als je via Cash for action geen geld hebt ontvangen. Je zult zelf met de bewuste aanbieder contact op moeten nemen.

    Je zult ook een FAQ pagina vinden op de Cash for action website. Als je vragen hebt, kijk dan gewoon even op die pagina, want die is er tenslotte voor bedoeld om eerst te lezen. Iedere aanbieder heeft zo'n pagina.

    Even op een rijtje:




      • Lees aandachtig de aanbieding door, voordat je hem invult.
      • Maak een ander email adres aan speciaal voor de cash for action aanbieders En die je dus ook daarvoor blijft gebruiken.
      • Vul geen nep adressen in, ook geen nep email. Anders krijg je geen TG.
      • Bij problemen en vragen de aanbieder mailen. Bigpoint kan je helaas niet helpen.
      • Voor alle gratis TG aanbieder geldt, dat je op hun site moet zijn als er iets niet geboekt is, daar wij niets na kunnen kijken.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 27 Augustus 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.