ezel niet gekregen

Discussie in 'Help archief' gestart door mariahoeve, 16 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariahoeve

mariahoeve Forumbeginner

ik heb in de boom me ezel vrij gespeeld maar deze is niet meer terug te vinden in mijn inventaris? ik heb ook op nieuw in gelogd maar ook dan is hij niet te vinden.

2. quincy-

quincy- Forumleerling

ik kan hem ook nergens vinden.

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Jullie bedoelen die Donkey Gong uit de boom der wijsheid? Je zou die in je schuur terug moeten kunnen zien onder het kopje fokdieren' eventueel eerst even je spel verversen (f5).

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi.

ook hier geen ezel Donkey Gong gekregen wel de bij de boom sterren ingeleverd.

5. Klaartjuh

Als je die na opnieuw inloggen nog niet ziet kun je beter een ticket naar support sturen. Dan kunnen op zoek naar jouw verdwenen ezel.
    Voor support zie de link in mijn handtekening, vergeet niet je usernaam en ID te vermelden.

6. popje4

oeps.....

ikke niet goed gekeken sorry...... zal betere bril moeten aanschaffen.

7. Klaartjuh

Gelukkig maar dat hij alweer terecht is, wie weet heeft donkey gong nog een brilletje voor je te leen ;)

farmermikkie vindt dit leuk.
  8. popje4

mooi die ezel ben er gek op..... vooral die bril zou jaloers kunnen worden.
    zal beter opletten voortaan...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.