extra tabblad naast kalender voor als er problemen zijn

Discussie in 'Overig archief' gestart door Leo.netten, 9 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Het valt me nu op dat er steeds het zelfde gevraagd word in diverse draadjes met een extra tabblad waar je eerst kan kijken als er problemen zijn kan je veel vragen en frustratie voorkomen.
    Met alle veranderingen die er aan zitten te komen zal er toch nog wel vaker wat mis lopen,wat met een complex spel als farmerama bijna niet te voorkomen is.
     
  2. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Op zich zou ik hier wel wat voor voelen. Maar ik denk, dat je toch niet kunt voorkomen, dat deelnemers in verschillende draadjes of zelf opgestarte draadjes toch nog hun vragen neerschrijven. Het valt mij althans op, dat er veel vragen hetzelfde zijn. Er wordt gewoon slecht gelezen. Forum is bedoeld om elkaar te informeren of helpen bij problemen. Maar dan zou wel de insteek moeten zijn: eerst op het forum kijken of er al over jouw probleem iets gemeld, gevraagd wordt en of hier al op gereageerd is. Niet: onmiddellijk jouw vraag, reactie neerpoten en dan (soms) niet eens de reactie afwachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.