Extra nieuwsbrief november 2014 met bonuscode

Discussie in 'Hoofdkantoor archief' gestart door Toontje2, 12 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Dit zal een “korte’ nieuwsbrief worden. Ik wilde jullie alleen spreken over een paar bugs die we tijdens het stripevent hebben gehad. We zullen halverwege de maand een andere nieuwsbrief schrijven met een update over het spel.
    Hallo Farmerama spelers,

    Dit zal een “korte’ nieuwsbrief worden. Ik wilde jullie alleen spreken over een paar bugs die we tijdens het stripevent hebben gehad. We zullen halverwege de maand een andere nieuwsbrief schrijven met een update over het spel.

    Ons recente stripevent kreeg te maken met een paar technische problemen en ik weet dat veel spelers daar last van hebben gehad. We zijn natuurlijk erg teleurgesteld vanwege deze problemen, vooral omdat we zulke goede feedback hebben gekregen voor alle content-releases tijdens Halloween.

    Het FA team heeft hard gewerkt om deze problemen zo snel mogelijk te verhelpen en we zijn erg blij dat dit uiteindelijk ook gelukt is. Dit compenseert echter niet het feit dat onze loyale spelers werden gedupeerd en enkele spelers konden zelfs het stripevent niet uitspelen.

    De board-admins waren zoals altijd een grote hulp en hebben ons erg goed geholpen tijdens het weekend. Na met hen te hebben overlegd, hebben we besloten om jullie voor jullie geduld en begrip te bedanken met de uitgifte van een bonuscode.

    Naam: THEDEAL2014
    Looptijd:
    12.11.2014 – 30.11.2014 (23:59 uur)
    Beloning:
    * 15 x Susi's supermest
    * 30 x Supermest
    * 3 x Paasjam
    * 3 x Courgette-appeltaart
    * 3 x Lentekrans
    * 3 x Wortelbrood

    Eénmalig te gebruiken per account

    Het team en ik erkennen de problemen en nemen daar de volledige verantwoordelijkheid voor. Het zorgen voor een stabiel en betrouwbaar spel heeft onze hoogste prioriteit.

    [​IMG]

    Bedankt,

    Varun
     
    Laatste bewerkt: 12 November 2014
    nymphje, Nella58, Jannies en 8 anderen vinden dit leuk.