Extra hulpdraadje - De Schetser

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je kunt toch gewoon Bommel aanklikken op de nieuwspagina? 0ok al heb je vandaag al opgehaald?
     
  2. ssanne86

    ssanne86 Forumleerling

    snap er helemaal niks van
     
  3. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

  5. -manija-

    -manija- Forumleerling

    Plaatje nr. 9 Bommel bovenin links.... kan iemand me misschien helpen? Ik weet niet wat ze daarmee bedoelen?

    Dankzij de link van Miekje gevonden!!!! Dank je wel!!!
     
  6. Kaatje344

    Kaatje344 Forumleerling

    bij 19 typ ik in het balkje van de markt het woord aanwijzingen dan gebeurt er niets . Wat doe ik fout?
     
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    tikfoutje? probeer nog eens
     
  8. InfinityMinusOne

    InfinityMinusOne Forumleerling

    Ik zit bij stap 4 van de speurtocht (de wolkenrij, clue: varken met zonnebril), maar bij mij ontbreekt de schets in het wolkenrij-menu.
    Met Miekje's plaatjes-PDF zie ik precies waar ik moet kijken (dank daarvoor!). maar bij mij staat daar alleen het gewone incomplete-rijen ikoon, niet een schets.

    Heeft iemand anders hetzelfde probleem?
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    varken met zonnebril is voor de party draai.
     
  10. paardengek84

    paardengek84 Forumleerling

    Ik heb de 1e gevonden; ik begrijp dat ik nr 2 moet vinden bij de bioscoop; maar zie daar niks verschijnen?? o_Ok al een keer opnieuw ingelogd... Kan iemand mij helpen ?
     
  11. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ik (mijn nevenaccount) zit bij stap 3: althans op de nieuwspagina zie ik staan 3/20 en een plaatje van de wolkenrij.
    Maar die heb ik dus niet open. Hoe kom ik verder? Ik zou deze moeten kunnen overslaan, maar weet niet hoe :(
     
  12. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Ik begrijp niet wat er bedoelt word met quest 3.3 welke is dat?
     
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    in het andere draadje schreef Klaartjuh



    Ik mag er eigenlijk niks over zeggen, maar ja daar is wel rekening mee gehouden. Die mensen hebben die stap niet en kunnen door met de volgende :)
     
  14. mmans

    mmans Forum-hertog

    Je moet wel eerst op de bioscoop klikken. Daarna zie je een koe met plaatje op zijn rug :)

    Het is de nieuwe quest: de schetscheurre en daar dan de derde opdracht diamant openklikken.
     
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ga naar de nieuwe quest : De schetser
    ga dan naar de 3de opdracht en dan naar weer de 3de opdracht. daar vind je de aanwijzing​
     
  16. mmans

    mmans Forum-hertog

    tja, dat schreef ze, ja, maar helaas, ik kan niet door naar de volgende want dat zou het party rad moeten zijn, maar daar zie ik geen plaatje. Dus waar doe ik het verkeerd?
     
  17. Marjan01

    Marjan01 Gelegenheidsauteur

    kan iemand mij vertellen waar het schetsje is bij de plantage en hoe daar te komen dank je wel
     
  18. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    super bedankt weer voor je hulp miekje,ik heb hem af.het was wel even zoeken hoor
     
  19. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Super bedankt gevonden :inlove:
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Deze kan ik niet vinden.

    De hint:
    voermolen op + klikken

    Ik kom er niet uit, wie kan mij de weg wijzen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.