Extra draai

Discussie in 'Help archief' gestart door MESA, 6 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MESA

MESA Junior expert

Goeiemorgen,

Ik heb me gek gezocht en niet gevonden, dus nu maar een vraag hier neerzetten.

Ik heb een premium abonnement en ik krijg dus een extra draai. Ik heb idd netjes iedere dag 1 draai, maar ik dacht eigenlijk dat iedereen iedere dag een draai krijgt en dat je bij premium een extra draai krijgt, dus dat ik er iedere dag dan 2 moet krijgen. Hoe zit het nu eigenlijk?? Ik kan het nergens vinden. Heb al verschillende keren gekeken/gezocht en bij zoeken ingevuld.
    Sorry als de vraag wel ergens staat.

Gr. Mesa

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. vroeger kreeg iedereen bij het inloggen een "gratis draai" en wie premium was kreeg er 2 per dag
    nu is bommel veranderd en krijgt iedereen die premium is een "gratis draai" en (bijna) iedere week krijgt iedereen aan het begin 5 x "extra draai" zoals we op 1 januari kregen.

3. MESA

MESA Junior expert

Dank je wel voor de reactie. Het is helemaal duidelijk.

Gr. Mesa

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.