extra BBD

Discussie in 'Overig archief' gestart door Wendie, 18 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

ik ben mij ervan bewust dat er nog een draadje hiervan was maar die is heel rap gesloten, ik wilde toch nog even wat kwijt.

Ik vind het namelijk super dat er een paar uur extra BBD is (ik neem tenminste aan dat de langere dit weekend komt)

ik lees een antwoord van de MOD in dat andere draadje, dat dit wel leuk is voor de mensen die in het weekend werken. Nou... daar ben ik er 1 van en ik baalde al dat er voor mij komend weekend niet veel te fokken valt.

maarruh ... had ie dan niet wat langer gekund? werkelijk? tot 22.00 uur? start dan wat later en eindig later, lijkt mij dat je dan een grotere groep bereikt... want uit deze extra 'dag' kan ik nu ook niet veel halen, want tsja: werken ... maar ik ben wel nog een poos wakker na 22.00 uur, had dan graag ook nog willen fokken om tenminste de schade van dit weekend enigzins in te halen en dat gaat mij zo ook niet lukken ...

misschien dat de volgende keer de start kan zijn om een uur of zes? en dan tot 00.00 of beter: tot de volgende ochtend 10 / 11 uur ?

ymked55 en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik heb je draadje verplaatst want discussies horen niet bij de vragen.
    En de halve vraag die je stelt is retorisch, want je weet dat dergelijke tijden met zorg worden gepland dus een vraag waar geen antwoord op verwacht wordt.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.