Events met oude recepten en/ of bomen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Spacepuppy, 25 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

De oude recepten kunnen ze ook bij Renzo plaatsen. Hebben we nog een doel om te sparen/spelen.

daisy17858, popje4 en langeveentje vinden dit leuk.
  2. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

als je een event maakt die recepten weer opnieuw als prijs geven, wat winnen spelers dan die het recept wel al hebben?

3. |-|ans

|-|ans Forummeester

Ehh.. een sticker?! xD

.Kiko17. en popje4 vinden dit leuk.
  4. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Die zouden dan toch een prijs kunnen winnen in de vorm van EP/BD/TG of een combinatie hiervan? Ik vind het wel een goed idee, dan krijgen ook nieuwere leden de kans om een recept te krijgen.

5. popje4

popje4 Levende forumlegende

vind het een goed idee hoor, ook als prijs bij Renzo zou het leuk zijn....

6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Die kun je een of meerdere producten geven die met dat recept te maken hebben ;)

7. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Of misschien een upgrade van het recept? Bijvoorbeeld minder gewassen, producten etc nodig? Of een langere tijd werkzaam, of meer ep etc.

.Kiko17. en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. |-|ans

|-|ans Forummeester

Upgrade van het recept (minder nodig) schoot mij ook al te binnen.. langere tijd werkzaam of meer ep lijkt me lastiger: de producten zijn immers verhandelbaar op de markt..

9. boemer49

boemer49 Oudgediende

goed plan, ik wil ook voor de variatie wel eens wat andere recepten .
    maar niet verdienen bij renzo , vind ik een rampspel ....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.