Events met oude recepten en/ of bomen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Spacepuppy, 25 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spacepuppy

Spacepuppy Gelegenheidsauteur

Hoi allemaal!

We hebben op het moment soms weleens events waarbij je hokken kunt winnen die niet meer te koop zijn via de mysterie stallen/stekjes.

Zou het niet leuk zijn om in de toekomst ook weer event te kunnen doen waarbij je deze bomen en of recepten weer zou kunnen winnen. Het gaat dan dus bijv niet om het WAC of CAT recept, maar bijvoorbeeld die van het chocoladepannenkoeken recept. Net als de chocoladesaus en lango's.

Dit vooral ook voor de spelers die pas later begonnen zijn met het spel.

daisy17858 vindt dit leuk.
  2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dat zou ik een heel goed idee vinden xD
    en ook de oude recepten van de voormalige TCG zou ik graag willen winnen:D

Cornelly52 vindt dit leuk.
  3. Spacepuppy

Wat is de TCG?

4. Leo.netten

Leo.netten Teller

TGC = Top Gamer Club is er ooit geweest maar bestaat nu waarschijnlijk niet meer niemand die dit zeker weet.Je kon daar geen lid van worden je werd het gemaakt ben of was zelf ook lid en je kreeg dan o.a wat recepten zoals o_Ogappelgelei,Venusvliegen lekkernij,kruisbessenjam, Schmand cake. En chocoladepannenkoeken,Chocoladesaus,Frambozenlangos en langos zijn prijzen van het hongarijen event. En het zou zeker leuk zijn als die recepten te winnen of te koop waren had ook al verwacht dat ze al lang te koop waren.

Laatste bewerkt: 25 December 2014
    Spacepuppy vindt dit leuk.
  5. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik vind het ook een goed idee. vooral voor de spelers die later zijn begonnen. misschien dat ze daardoor langer blijven spelen. nu hebben ze geen recepten zoals wac en cat enz. en dan haken ze sneller af omdat ze ten aanzien van de spelers die langer spelen veel nadeel hebben qua mogelijkheden

6. Spacepuppy

Ik doelde bewust niet op de CAT en WAC recepten, want deze zijn nog gewoon te koop. 2 a 3 x per jaar is er uitverkoop in de groothandel en dan kan je deze voor de helft van de prijs kopen. Ik snap ook dat BP hun inkomsten nog moet hebben, dus daarom alleen recepten/bomen die niet meer verkocht worden, net als bij de dierenhokken nu soms het geval is.

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Er zijn geen recepten uit de verkoop gehaald. Dus in plaats van dezelfde recepten nogmaals als beloning geven, zouden die recepten ook in de verkoop gedaan kunnen worden.

8. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Dit lijkt mij ook een betere oplossing ik heb ook niet alle recepten uit vorige events gehaald. Door deze in de verkoop te doen kan iedereen ze kopen. En diegene die ze in een event hebben gehaald staan niet te springen om een "oud" recept weer te kunnen verdienen. Zelf heb ik wel de chocoladesaus en langos maar niet het chocolade pannenkoeken recept. Zou mooi zijn als ik recept kan kopen voor TG.

Laatste bewerkt: 25 December 2014
    daisy17858 vindt dit leuk.
  9. Spacepuppy

En als je nou ipv het oude recept daar 20 producten van krijgt ipv het recept?

10. |-|ans

|-|ans Forummeester

Lijkt me niet helemaal voldoen aan de gedachte.. dan heb je misschien even wat op de plank, maar kun je het nog steeds niet maken.

Zo lijkt het mij leuk om het pinkie pie pie recept te bemachtigen al heb ik daar nog voor een jaar voorraad van.

11. -Coco1968-

De produkten krijgen we al regelmatig in events, ik dacht ook dat het om de recepten ging.
    En ik kan me dus niet voorstellen dat iemand TG uitgeeft voor het pinkie of witte onschuld recept. Deze produkten komen bij zodanig veel spelers uit de siertuin dat de prijzen ver onder de tegenwaarde van de produkten liggen.
    Vanwege die prijsvheb ik dus ook geen TG uitgegeven voor het roze gelei recept.

12. |-|ans

|-|ans Forummeester

Nu is er nog ruim voldoende aanbod. Maar hoe is dat over een jaar als ongetwijfeld een aantal spelers (mét het recept) zullen zijn opgehouden? Is er dan nog, tegen een leuke prijs, aan pinkie pie pie te komen? En natuurlijk: door de huidige marktprijzen hoef je geen TG te spenderen aan het recept van roze gelei. Maar dát kun je altijd nog herzien als dat ineens veel duurder zou worden op de markt nietwaar?

13. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik weet niet waar alle recepten voor zijn, echter zou ik het heel fijn vinden als we bijv. deze recepten zouden kunnen winnen en/of kopen voor tg.

14. -Coco1968-

De vraag is altijd of alle recepten te koop blijven, of dat er gewisseld gaat worden. De vraag blijft of de prijzen niet erg de pan uit gaan rijzen zonder dat er een uitverkoop komt. Dus heb ik echt wel getwijfeld over die 12 TG in de uitverkoop.
    De witte onschuld heb ik zelf niet. Maar als ik zie welke bloemen er in gaan, dan heb ik liever 100 op voorraad dan dat ik 10 TG uitgeef voor het recept.
    Zelf heb ik het pinky-pie recept en het wolkenpaleis. Dus hoeveel spelers er ook stoppen, ik zal zo lang ik speel geen last hebben van stijgende prijzen van de pinky.
    Persoonlijk vind ik het leuker als er meer nieuwe recepten komen in de hogere levels, dan dat we een hele quest kunnen doen met als hoofdprijs een recept dat veel spelers al hebben, of als troostprijs voor die groep 20 of 50 van die produkten.
    Dat voelt net als het event waar we een oranje muizenhok met kaasfabriek konden winnen. Het gevoel van een deja vu.

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Waar zou dat recept vandaan komen?Ik heb hem niet en heb wel alle event's gedaan of heb je hem gekocht?

16. -Coco1968-

Uit het event met die gekleurde pony's. Uit hetzelfde event als het wolkenpaleis. Pinkie ziet in de laatste fase van de bakkerij.

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

O bedankt dan moet ik daar nog een level(tje).
    Wist niet meer dat ik hem daar had verdient:oops:

18. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Wist ik ook niet meer,maar omdat ik level 5 al heb van de bakkerij kan ik het zelf maken.
    Maar ik heb ook het wolkenpaleis dus ik krijg er regelmatig weer een nieuwe

Sintra98 vindt dit leuk.
  19. stelhoeve

stelhoeve Forummeester

Ik heb de recepten chocoladepannekoek, chocoladesaus en lango's ook niet ben ook later begonnen met farmerama, een quest zou leuk zijn maar dat ze in de groothandel te koop komen zou ik ook goed vinden.

20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Om eerlijk te zijn heb ik er wel TG voor over om zulke recepten te kopen. Vooral Pinkie Pie, lagos en die chocoladepannekoeken lijken me wel erg handig om te hebben.
    Ik heb toen wel meegespeeld met het event met de pony's, maar ik werkte toen veel en was nog niet zover. Daardoor heb ik dat recept of de wolkerij niet kunnen halen.
    Het idee van verdienen netzo als een oranje muis en een kaasmakerij vind ik een erg goed idee. Ik stem voor!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.