Eventkalender

Discussie in 'Help archief' gestart door Vitani94, 19 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Hallo beste mede-boeren en moderators,

Ik zit met een brandende vraag. Op het Duitse en Engelse forum lees ik al weken dat er vanaf 20 april een fokevent gaat komen, maar op het Nederlandse forum zie ik daar nog steeds niet over staan. Loopt het Nederlandse forum zo dramatisch achter met het ontvangen van informatie of is er deze keer vergeten om de informatie te plaatsen? Normaal staat informatie over events zeker zo'n 24 uur voor aanvang ook hier op het forum en daarom dat ik deze vraag stel.

2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Borkie vindt dit leuk.
  3. Wandermans

Wandermans Gevorderde

In de OA staat de aankondiging van een event + FAQ bij ons ook altijd 24u op voorhand, aangezien de meeste events beginnen om 10u/ 11u of 14u/15u, zal het rond één van deze tijdstippen vandaag wel aangekondigd worden :)
    af en toe dus is komen kijken

Borkie vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Zelfs nog langer dan 24 uur van te voren aankondigd, zie OA. Ik weet dat er onder aantal spelers veel twijfels is over of wij het wel melden maar echt zodra dat mag van BP doen wij dat op de aangegeven tijdstip ;)

blackscorpion64, Wandermans en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.