Eventkalender

Discussie in 'Help archief' gestart door Kabouter_1, 3 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

Waarom duurt het zo lang voor de eventkalender gevuld wordt? Ik loop steeds achter de feiten aan en moet van mijn medeboertjes horen wat er in de planning zit

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

3. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

Ik kom nooit bij de speculaasjes, ik hou niet van het doorspitten van het forum.. vandaar dat ik het nooit zie dus.

Mag ik zeggen dat ik het niet logisch vind om op de enige duidelijk aangegeven plek niet de kalender te vinden voor een komende maand.. op een kalender staan toch normaal je afspraken vooruit, niet pas op het moment dat je je afspraak hebt.

Maar goed, zoals ik al zei, mijn medebuurtjes waarschuwen me meestal vantevoren

joke0987 vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Onze aankondigingen worden in principe ook altijd vooruit gedaan, zodra de aankondiging staat (oftewel als de 'afspraak' gemaakt/duidelijk/rond is) wordt deze per direct in de kalender bovenaan gezet. Zo kan er van uit gegaan worden dat de kalender bovenaan klopt en de kalender bij de geruchten is wat er verwacht wordt maar niet gegarandeerd is en voor sommige spelers fijn zodat ze vast rekening mee kunnen houden. Dit staat altijd op dezelfde plek en kun je komen via de link die mijn collega heeft gegeven.

Fijn dat je buren je helpen, daar kan uiteraard geen kalender tegenop :) Aangezien hier verder niet veel over te vertellen valt sluit ik nu dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.