eventgewassen oogsten na einde event

Discussie in 'Help archief' gestart door biancahey14, 2 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancahey14

    biancahey14 Gelegenheidsauteur

    Ik vraag me af wat er gebeurd al ik nog eventgewassen op het land heb staan terwijl het event is afgelopen.
    Op dit moment is er nog amelkoren op mijn land aan het groeien en is pas over 3 uur klaar. Eentje kon ik net oogsten en die zie ik dus nergens meer terug.
    Is het nou zonde dat ik ze dus nog een laatste keer heb geplant en ben ik ze nu dus kwijt of kan ik ze na het oogsten over 3 uur toch nog ergens terugvinden?

    Ik hoop dat ik ze dus niet kwijt ben.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Na het event worden ze allemaal omgewisseld voor een beetje ep. Volgens mij is het dus zonde van de tijd en ruimte geweest om ze nog een keer te zaaien nadat het event was afgelopen. Daarnaast geef ik langere gewassen altijd water. Jij hebt nu het amelkoren om 11 uur klaar. Dus om 3 uur nog gezaaid zonder water, of om half 5 nog gezaaid. Een keer rozen met water had je meer ep opgeleverd, en gewassen in de schuur die je nog weer gebruiken kunt.
    Ik heb dit event 144 overgehouden. Meestal neem ik de moeite om precies uit te rekenen wat ik nog nodig heb, en geen kwartakker teveel te zaaien.
     
  3. biancahey14

    biancahey14 Gelegenheidsauteur

    Nee, ik had er geen erg in dat ik er een aantal op een comfortveld had gezet. Gelijk alle mogelijkheden gedaan om de tijd te beperken. Helaas is dat dus ook weggegooid want ik ben het gewas kwijt, water, mest, supermest en zo allemaal kwijt. Dat is dus dubbel zuur.
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Na afloop van het event worden overgebleven eventgewassen en dropitems omgezet in EP en/of BD. Zie de faq.

    Als iemand na de omwisseling nog eventgewas oogst dan wordt de oogst direct omgezet in diezelfde EP/BD.
    Die komen dus niet meer in de schuur.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. biancahey14

    biancahey14 Gelegenheidsauteur

    Oke dus echt kwijt ben ik ze dus niet, ze worden gewoon gelijk verkocht zeg maar?
    In dat geval kan ik er wel mee leven ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.