event

Discussie in 'Help archief' gestart door harry4557, 24 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry4557

    harry4557 Actieve auteur

    hoe kom ik nou aan producten om de kistjes met een klokje te openen ik heb er nog maar 1 geopend kan het zijn dat er al meer kunnen worden geopend en dan de vraag hoe
    ik zelf vind dit allemaal heel onduidelijk maak er aub iets gemakkelijk voor het begrijpen van deze event
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij het inleveren bij de duikplank op het eventveld (het groene vakje met de +), krijg je bij de meeste levels een fluitje cadeau.
    Die fluitjes moet je inleveren in de bubbels, zoals je bij de eerste bubbel een beer moest leveren.

    Er is steeds maar 1 bubbel waar je kunt leveren, de rest zit nog op slot. Die met de beer zat in het midden, daarna kan je die met het supermestplaatje openen (daar krijg je geen visaas). Daarna naar de bubbel rechtsboven die supermest, daar staat een kistje met een vraagteken, die kan je weer elke 23 uur aanklikken voor een kistje met visaas.
     
    -matthias1952- en vinc05 vinden dit leuk.
  3. harry4557

    harry4557 Actieve auteur

    hoe kom ik dan aan die supermestplaatje ook uit de duikplank heb wel fluitje maar kan er geen klok mee openen
    wat dan te doen kan zijn dat ik het helemaal niet begrijp en wil er wel graag begrip over wat te doen plaese
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die fluitjes lever je in bij een ander event.
    Daar kan je via het eventklokje (linksbovenaan je scherm uit te klappen) komen.
    Dan krijg je een scherm met allemaal bubbels.

    In het midden kon je de 1e bubbel inleveren. Dan kreeg je je eerste klokje. Je moest daar 1 beer leveren.
    Schuin daarboven zit de volgende bubbel die je kan openen. Klik daarop en dan kan je rechts op je scherm je fluitje leveren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.