event

Discussie in 'Overig archief' gestart door heleen1955, 7 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleen1955

    heleen1955 Junior expert

    Hoi allemaal, het event wat nu bezig is, vind ik leuk, je kan nu tenminste nog wat velden gebruiken voor andere dingen, goed zo, dit wil ik wel vaker.
    Groetjes Heleen1955
     
    miepco, jolanda13, Gert-Jannetje en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. harry4557

    harry4557 Actieve auteur

    hoi ik wil toch even mijn gram kwijt
    ik vraag mij af of het wel goed gaat met de events van tegenwoordig want als je even mee wilt doen is het maar kopen tegenwoordig ik het speel al bijna van af het begin mee waarom doet bp dit toch je kunt bijna niks meer doen of er moet gekocht worden niet iedereen kan dit of wil dit maak het allemaal toch niet zo moelijk voor iedereen en zeker voor de spelers die dit wel leuk vinden maar niks kunnen doen
    nu ook weer bv met supervoer wel kopen maar nergens in het spel te krijgen of te verdienen
    ik vind dit zelf ook niet leuk meer zo ik hoop dat bp hier ook wat mee doet
    ik heb wel meer van die dingen maar laat ik het hier even bij houden voor de spelers wordt het op deze manier minder leuk denk om je spelers wat die willen en zeker kunnen
     
    jolanda13, Sintra98 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Supervoer is voor muntjes te koop in de shop-o-rama, kan je aan het rad draaien en zit ook in questen. Nu word er dit keer wel veel aan supervoer gevraagd, maar echt noodzaak is het niet om de rode hellehond binnen te halen want met een normale die je in jack`s shop kan kopen kan je ook prima het spel spelen. Het zou vervelender zijn als er een stal te winnen was waar je niet op een andere manier aan kon komen.
     
    jolanda13, Sintra98, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Klopt helemaal, ik heb ineens meer dan 2000 supervoer, alleen uit events, quests en het uit het rad bij elkaar gesprokkeld. Ik fok alleen met fokevents en ook alleen met een babyboom. De dieren gebruik ik voor de quests en de punten die ik moet inleveren doe ik met baha dieren, zoals bij insecten lever ik een lading Libelles in en voor reptielen lever ik anaconda's in. Dat gaat prima zo.

    Keuzes maken en wat slim dingen sparen en bij elkaar sprokkelen is goed te doen in dit spel. Dat je niet eindeloos kan doorfokken en alles snel gaat hoort erbij. Je kan ook kijken welke stallen je graag wilt hebben en of je daar voor alle opdrachten moet doen. Soms is het helemaal prima om slechts een deel in te leveren of een event over te slaan.

    En ik probeer ook mijn munten in de shop uit te geven aan supervoer en supermest. Zo hou ik mijn voorraad op peil.
     
    Laatste bewerkt: 15 Oktober 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mwah, ik heb zojuist in een week tijd meer dan 1000 SV bij elkaar gesprokkeld uit vaste quests, kistjes, het rad en de shop-o-rama, dus dat valt best mee.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik stoor mij vooral aan het steedsombouewen van de velden speelde ik de winter event 2 op Farmarama plantage
    moet ik nu al mijn pakhuizen weghalen op de open plek in het bos ik denk dat ik deze maar over sla er zit toch geen wolken rij aan vast wat de animo van mij in ieder geval niet vergroot
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik heb een vraagje,bij de f,a,o staat 80 sneeuwhoopje,maar bij de sneeuwpop 88,
    het is bij nr 9
     
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    faq telt dus 88 leveren
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    dankjewel venus
     
  10. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik heb een vraag wat kan je doen met die seizoenspunten,
    die je kan verdienen bij die qeust
     
  11. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    je kunt je vraag beter als nieuw topic plaatsen hier stel je een vraag bij een ander onderwerp. soms kan het dan erg lang duren voor je antwoord krijgt.
    https://board-nl.farmerama.com/threads/seizoenen.34334/#post-692964
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  12. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    dankjewel vinc051,ik blijft het wel altijd lastig vinden waar ik mijn vragen moet plaatsen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.