Event

Discussie in 'Help archief' gestart door buikie1512, 17 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Volgens de eventkalender in het geruchten draadje zou er morgen 18/9 het September event (oktoberfeest) beginnen. Er staat nog steeds geen aankondiging hiervan bij events.
    Gaat het niet door? Vergeten?
    Als het mag dan ook graag de EventFAQ.:p
     
    Laatste bewerkt: 17 September 2014
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Er staat ook bij...dit zijn geplande zaken geen feiten...we zullen het moeten afwachten denk ik buikie ;)
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij de duitsers staat het wel in de kalender bovenin, daar is ook nog geen oa of faq.
     
  4. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Om 17:00 uur moet ik besluiten wat ik ga doen. Als er een event komt wil ik comfortvelden zetten met anjers + SM.
    Komt er geen event morgen om 14:00 uur zijn de DI's niet belangrijk en kan ik iets zetten wat ik nodig ben.
    Vandaar mijn vraag. Ik dacht dat 24 uur van tevoren er een OA kwam, dan kun je je daar op instellen. De FAQ mag van mij ook pas om 14:00 uur morgen als er een event begint.
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat event komt er 99 procent zeker. Maar een OA met de verwachte aanvangstijd van 2 of 3 uur heb je niet zoveel aan. Juist het oktoberfeest is regelmatig een afwijkend feest geweest, waarbij je meestal wel en soms geen drops had. Die gewassen leveren je morgen de dubbele ep op, ook als er geen drops zijn. Op basis daarvan zou je kunnen kiezen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.