Event Vragen Hoekje

Discussie in 'Help archief' gestart door -tonio76-, 18 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

Nu moest ik toch hard na gaan denken vandaag maar toch maar een nieuwe topic gemaakt
    Het Event Vragen Hoekje, nee niet om te klagen over events en te vertellen hoe moeilijk een event is daar zijn andere topics voor.
    Deze Topic is bedoel voor een hulpje aan de boeren en buren die het nodig hebben en die moeite hebben met events te starten en te Voltooien

Dus heb je vragen en wil je tips en tricks hebben hoe je events het beste kan starten kon gerust langs en stel je vragen
    kleine tip die bij veel events starts werkt:
    Ambachts goederen gebruiken
    1) Wortel-appel-chutney (oogst + 2) + stol (effectief Supermest 5%) + witte onschuld ( effectief supermest 10%) = grotere oogst gewassen + sneller klaar van je event gewassen)

2) Wortel-appel-chutney ( oogst + 2) + paasjam ( ep bonus 30%) + lente krans ( ep bonus 30%) = grotere oogst + meer ep`s

verdere tips volgen bij volgende events
    Let op rond 20 febr is er het race event

2. nachtpauwoog

nachtpauwoog Gevorderde

Tonio...ik vraag een klein truckje toe te passen....kun jij mijn volgende event doen? :pxD

-Coco1968- en -tonio76- vinden dit leuk.
  3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Aangezien dit geen vraag betreft, ga ik het draadje toch weer sluiten.
    Er zijn praatgroepen voor de diverse events om tactieken te bespreken.

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.